بازی A Quiet Place با انتشار یک تریلر معرفی شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم جدید A Quiet Place، با انتشار تریلری از بازی A Quiet Place: The Road Ahead رونمایی شد.

طرفداران فیلم‌های ترسناک یک مکان ساکت احتمالا به‌خاطر دارند که حدودا سه سال پیش یک بازی براساس این مجموعه معرفی شد که البته بعد از آن دیگر خبری از آن منتشر نشد. حالا و بعد از چند سال از این سکوت که احتمال لغو این پروژه را مطرح می‌کرد، بالاخره استودیوی سیبر اینتراکتیو تصمیم به انتشار اولین تریلر بازی A Quiet Place: The Road Ahead گرفت. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

این بازی ماجراجویی و اول شخص، یک داستان جدید و اورجینال را روایت می‌کند که درباره زن جوانی است که از میان منطقه جدیدی از چشم‌انداز پساآخرالزمانی فیلم برای دلایل نامعلومی عبور کند. توضیحات بازی نشان می‌دهد که شخصیت اصلی بازی درگیر یک سری مسائل خانوادگی است. اما مثل فیلم‌های A Quiet Place، در این بازی هم سکوت، رمز عبور امن از میان موجودات فضایی حساس به صدایی است که شما را تهدید می‌کنند. برای این منظور، از تجهیزاتی مانند یک میکروفون شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنید که میزان صدای محیط را اندازه‌گیری می‌کند.

بنابراین مخفی کاری، عامل کلیدی موفقیت در این بازی است و بازیکنان باید با احتیاط محیط اطراف را بررسی کنند تا با اجتناب از قدم گذاشتن در جاهایی که ریسک تولید صدای اضافی مثل خورده شیشه‌های زیر پا را دارد، مسیر امنی را به سمت هدف مورد نظر پیدا کنند. در این تریلر چیزی از مبارزات بازی را مشاهده نمی‌کنیم، اما اگر بازی A Quiet Place: The Road Ahead نیز مثل فیلم‌های این مجموعه باشد، احتمالا از اسلحه اما کمتر از بازی‌های ترسناک دیگر هم استفاده خواهد شد؛ چراکه طبیعتاً شلیک اسلحه صدای زیادی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید  اخراج ۶۰ کارمند شرکت یوبیسافت از دفاتر آمریکا و انگلیس

نکته جالب توجه اینجا است که به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان بازی A Quiet Place: The Road Ahead تغییر کرده باشند. زمانی‌که این بازی برای اولین‌بار معرفی شد، استودیوی Illogika مسئولیت توسعه‌ی این پروژه را برعهده داشت. حالا توضیحات ارائه شده برای این بازی نشان می‌دهد که تیم توسعه‌دهندگان Stormind Games مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفتند. این تیم، سابقه ساخت مجموعه ترسناک Remothered و اخیراً Batora: Lost Haven را در کارنامه دارد.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead اولین‌بار برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود که فیلم A Quiet Place Part II در آن سال اکران شد. حالا و با پخش این تریلر قبل از شروع اکران فیلم A Quiet Place: Day One در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر)، به‌نظر می‌رسد که این بازی هم نزدیک به زمان اکران فیلم منتشر شود تا توجهات بیشتری را به خود جلب کند. تریلر رونمایی از A Quiet Place: The Road Ahead، سال ۲۰۲۴ را برای عرضه‌ی بازی روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی تأیید می‌کند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مرتبط