بازی چند نفره اندروید با wifi (+20 بازی)

اشتراک گذاری

بهترین بازی های چند نفره اندروید آفلاین

در این مقاله قصد داریم نگاهی به بازی های چند نفره آفلاین اندروید که با wifi می توانید با دوستانتان آن را در کنار هم بصورت آفلاین و گروهی انجام دهید ، بیاندازیم. با استفاده از این بازی ها ، شما مطمئناً با دوستان خود در کنار هم تا ساعت ها سرگرم خواهید شد و از تجربه باهم بودن بیشتر لذت خواهید برد.

 

بدون اتلاف وقت ، در این  مقاله ، ما ۲۵ بازی چند نفره محلی آفلاین با  WiFi را برای اندروید ذکر کرده ایم به این امید که دیگر نیازی به جستجوی طولانی نداشته باشید تا لیست تمام بازی های که دوست دارید بدین شکل بازی کنید ، را مشاهده کنید.

 

۲۵ تا بهترین بازی چند نفره WiFi محلی برای اندروید

بنابراین در زیر  بازی های آفلاین با وای فای که با hotspot یا هر شبکه بی سیم محلی انجام می شود ، را تماما پیدا خواهید کرد. پس حتما نگاهی به همه این بازی ها در زیر بیندازید.

 

بازی های زیر را در فروشگاه Google Play جستجو کنید و موردی را که دوست دارید دانلود و با دوستان خود بازی کنید. برای نصب هریک از بازی ها کافیست روی لینک عنوان بازی ضربه بزنید و بازی را از فروشگاه گوگل پلی بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

  • لینک دانلود و نصب هریک از بازی ها در عنوان نام بازی ها درج شده است. 

 

در ایتدا به معرفی دوتا از جدیدترین و جذاب ترین بازی های آفلاین چند نفره میپردازیم.

 

۱. Among Us بازی مافیا در موبایل!

 Among Us بازی مافیا در موبایل!

همانطور که در تیتر این بخش اشاره شد Among Us یک بازی موبایلی است که بصورت گروهی و چند نفره قابل اجراست.این بازی جذاب هم بصورت آنلاین و هم بصورت آفلاین وجود دارد و شما میتوانید با دوستان خود در هر کجا که باشند بازی کنید.

 

Among Us در ابتدا یک بازی برای سیستم عامل پی سی و پولی بود که اکنون میتوانید آن را بصورت رایگان روی موبایل تجربه کنید و لذت ببرید!این بازی را میتوان بازی محبوب یوتیوبرها و استریمرها دانست چرا که در میان این دو پلتفرم طرفداران زیادی دارد.

 

جالب است بدانید که نسخه تحت موبایل این بازی تمامی ویژگی های نسخه کامپیوتری و پولی را دارد.گیم پلی این بازی شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب مافیا دارد و شما باید قاتل را میان گروه تان شناسایی کنید!برای شروع این بازی دوستانتان را جمع کنید میتوانید از ۴ نفر تا ۱۰ با وصل شدن به یک هات استاپ این بازی را سرگرم کننده را تجربه کنید.

 

نحوه بازی Among Us  به این صورت است که بازیکنان در این بازی به دو گروه مختلف تقسیم می شوند و دو نقش را بازی می کنند، بیشتر آنها در تیم Crewmates هستند و تعدادی هم در تیم Impostors بازی میکنند. هدف Crewmates شناسایی Imposter ها و نابود کردن آن هاست و هدف Impostor ها این است که بدون شناسایی شدن همه افراد تیم دیگر را بکشند و بازی را به نفع خود تمام کنند.

 

این بازی در عین سادگی بسیار هیچان انگیز و جذاب است و شما و دوستانتان را ساعت ها سرگرم خواهد کرد و هم اکنون محبوبیت زیادی بین کاربران دارد، چرا که میلیون ها بار در گوگل پلی دانلود شده است.

 

۲. بازی جذاب Sea Battle 2

بازی Sea Battle 2

یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره که بصورت آفلاین نیز قابل اجراست بازی Sea Battle 2 می باشد.احتمالا همه شما با این بازی آشنا هستید یا دست کم تصاویری از این بازی را در مکان های مختلف دیده اید.

 

بازی Sea Battle 2 به معنی جنگ کشتی هاست که شما در آن به عنوان یک بازیکن یک کشتی دارید و باید به وسیله آن کشتی های دیگر که به دیگر پلیر ها نتعلق است را نابود کنید.

 

با اینکه ایده اصلی این بازی قدیمی است اما می تواند برای نسل جدید بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد و حس رقابت در کنار دوستان را در آن ها برانگیزاند.

 

نکته جالب و هیجان انگیزی که در این بازی گروهی وجود دارد این است که هدف شما نابود کردن کشتی های حریف است اما شما محل کشتی های آن ها را نمیدانید و نمیبینید و باید شانسی به محلی که فکر می کنید کشتی در آن جا وجود دارد شلیک کنید.

 

Sea Battle 2 در واقع همان جنگ کشتی‌هاست که در آن هر بازیکن کشتی‌هایی دارد و باید کشتی‌های حریف را نابود کند و سختی ماجرا اینجاست که کشتی‌های حریف را نمی‌بینید و باید به طور شانسی محل‌هایی را برای شلیک انتخاب کنید.

 

این بازی از گرافیک بالایی برخوردار نیست اما گیم پلی بسیار جذابی دارد که نه تنها به شانس بلکه به مهارت و زیرکی شما برمیگردد.

 

Sea Battle 2 یک بازی استراتژی است و محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد چرا که نمره عالی ۴.۷ را از کاربران در گوگل پلی بگیرد و بیش از ده میلیون بار دانلود در این نرم افزار دارد.

 

۳. Asphalt 8 (بازی چند نفره ماشین با نقطه اتصال)

 

بازی اتومبیلرانی محبوب Asphalt 8 از بازی گروهی چند نفره پشتیبانی می نماید . فقط کافی است چندین کاربر یا بازیکن را از طریق هات اسپات دستگاه خود اضافه کرده و و سپس برای برنده شدن مسابقه را شروع کنید. گرافیک های این بازی بسیار جذاب هستند و گیم پلی کاملاً پیشرفته ای از نوع مسابقه ای است که همه دوست دارند. بنابراین ، آسفالت ۸ یکی از بهترین بازی های چند نفره آفلاین برای اندروید است ، همچنین این یک بازی سنگین می باشد و برای اجرای باکیفیت و بدون نقص نیاز به یک گوشی نسبتا قوی دارید.

 

۴. Let’s Golf! 3

بازی گلف چند نفره اندروید

همانطور که از نام بازی پیداست ، این بازی در مورد بازی Golf است اما چیزی که بازی را جذاب تر می نماید این است که می توانید کاربران WiFi محلی را نیز با استفاده از دستگاه ها برای بازی یکسان اضافه کنید و از این رو با آنها به رقابت بپردازید. . بدون شک Let’s Golf! 3 یکی از بهترین بازی های اندرویدی چند نفره محلی است که با وای فای می توانید در یک محیط دوستانه آن را انجام دهید.

بیشتر بخوانید  شرکت آتاری استودیو Nightdive را خریداری کرد

 

۵. Critical Strike Portable (بازی کانتر اندروید با وای فای)

بازی کانتر اندروید با وای فای

این اولین بازی تیراندازی و تفنگی برای دستگاه های اندرویدی با ویژگی هات اسپات است ، شما می توانید بازی را با چند بازیکن از طریق شبکه WiFi دستگاه های اطراف انجام دهید ، از این رو می توانید با دوستان خود در یک مسابقه هیجان انگیز گروهی لذت ببرید. گرافیک های این بازی ممکن است شما را تحت تأثیر قرار ندهد ، اما هنوز هم می توانید از محتوای قابل کنترل در داخل بازی استفاده کنید که از آن لذت خواهید برد. بازی ژانری شبیه به کانتر استریک دارد و از دید شخص اول می باشد.

 

 

۶. Brothers in Arms 3

بازی مولتی پلیر جنگی اندروید

بازی Brothers in Arms 3 از ویژگی بازی گروهی چند نفره اندروید به خوبی پشتیبانی می کند ، این بازی اکشن دارای جلوه های بصری و گرافیک زیادی ، انواع بی شماری سلاح می باشد و می توانید آن را با دستگاه دوست خود انجام دهید و بازی را در یک شبکه محلی انجام دهید. بازی دارای تعداد زیادی مأموریت می باشد که با اتصال چند بازیکن به یک دیگر و تشکیل یک گروه باید آن را به اتمام برسانید.

 

۷. Mini Militia

بازی Mini Militia

شما در نقش یک پسر کوچک که سلاح ها را از طریق تونل های مختلف یا گرافیک خوبی در دست دارد را باید  کنترل کنید تا سایر مخالفان که از طریق اتصال WiFi محلی به آن وصل شده اند ، را شکست دهید. این یکی از بهترین بازی های چند نفره است که من آن را بیشتر دوست دارم و دلیل آن بسیار ساده است ، چراکه شما را برای مدت طولانی سرگرم می کند! Mini-Militia محبوب ترین بازی های چند نفره برای اندروید از طریق hotspot است.

 

۸. ۶ takes

بازی کارتی گروهی اندروید

بازی کارت های منحصر به فرد که در واقع الهام گرفته از بازی های افسانه ای ولفگانگ کرامر است. اگر دوست دارید کارت را با دوستان خود پخش کنید ، این روش جایگزین را امتحان کنید ، می توانید بازی را فقط در دستگاه Android خود انجام دهید یا از طریق WiFi محلی به چند بازیکن در کنار خود وصل شوید.

 

۹. Action for 2-4 Players

بازی چند نفره با hotspot

همانطور که از نام بازی پیداست ، این بازی در بین ۲ تا ۴ بازیکن متصل از طریق شبکه وای فای برگزار می شود. این بازی اکشن همه چیز مربوط به تیراندازی ، مبارزه و بازی با اسلحه ها در زمین فوتبال است ، بنابراین فقط باید آن را چند نفره بازی کنید. اگر یک گروه ۲-۴ نفری هستید و در حال یافتن بازی چندنفره عالی با ویژگی Hotspot هستید ، واقعاً این بازی را دوست خواهید داشت.

 

۱۰. BADLAND

 

بازی BADLAND‏ یک بازی هیجان انگیز و ماجراجویی چند نفره می باشد که بیش از ۷۰ مرحله مختلف دارد و شما باید در نقش یکی از موجودات جنگل پر از درخت به جستجو بپردازید تا مشکلات را حل کنید. این بازی توانایی اضافه کردن چندین بازیکن از طریق شبکه WiFi را دارد و می توانید حسابی با دوستان خود مشغول شوید. همچنین می توانید آن را بصورت گروهی در یک گوشی بازی کنید.

 

۱۱. Battle Slimes

دانلود بازی چند نفره با نقطه اتصال

چکمه های سریع را کنترل کرده و از طریق موانع مختلف این کار را انجام داده و به مقصد برسید. می توانید چندین شبکه را از طریق شبکه محلی تلفن های هوشمند دیگر که در این بازی می کنند اضافه کنید و به رقابت با آنها بپردازید. شما فقط باید خود را از برخورد حریف که باعث شکست شما می شود محافظت کنید!

 

این یکی از بهترین بازی های چند نفره است که شما می توانید داشته باشید. بهترین قسمت این بازی این است که همچنین دارای پشتیبانی کامل آفلاین است.

 

۱۲. Chess Free

بازی شطرنج آفلاین دون نفره اندروید

آیا شما دوست دارید شطرنج بازی کنید؟ در صورت داشتن تلفن هوشمند با پشتیبانی WiFi که امروزه بیشتر افراد آن را دارند ، می توانید به راحتی با هر یک از دوستان خود شطرنج بازی کنید. دوست شما روی دستگاه خود بازی می کند ، و شما روی صفحه نمایش خود بازی می کنید ، شما می توانید بدون استفاده از اینترنت با دوست خود ارتباط برقرار کنید و می توانید آن را با دوستان خود بازی کنید. گرافیک بازی ساده است اما بازی کاملاً سرگرم کننده است.

 

۱۳. بازی تفنگی هات اسپات N.O.V.A. 3

بازی تفنگی هات اسپات N.O.V.A. 3

خوب ، NOVA یک بازی اکشن مبتنی بر Sci-Fi برای دستگاه اندرویدی شما است. بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است. بازی در فروشگاه Google Play رایگان است ، و همچنین به شما امکان می دهد تا بازی چند نفره آفلاین را با دوستان موبایل اندرویدی خود انجام دهید. پیوستن به نبردهای ۱۲ نفره در ۶ حالت چند نفره (گرفتن نقطه ، آزاد برای همه ، گرفتن پرچم و غیره) در شش نقشه مختلف از جذابیت های بازی می باشد. (بازی به دلایلی از فروشگاه گوگل پلی حذف شده است و برای دانلود بازی را در گوگل جستجو کنید)

 

۱۴. Wild Blood

 بازی اکشن با هات اسپات

این یکی دیگر از بازی های محبوب اندرویدی برای دستگاه شما است. این بازی اکشن است و برای نصب به حداقل ۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. می توانید با حداکثر ۸ دوست در حالت های چشمگیر Team Deathmatch (4 در مقابل ۴) و گرفتن حالت های Flag در یک رقابت هیجانی سرگرم شوید.

 

۱۵. Modern Combat 4: Zero Hour “بهترین بازی تیراندازی چند نفره اندروید با wifi”

 

این یکی از بهترین و اولین بازی هایی است که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود داشته باشید. بازی دارای حالت چند نفره است. شما در نقش یک سرباز آمریکایی وارد بازی خواهید شد و ماموریت اصلی شما مبارزه با تروریست ها تکفیری می باشد ! در این بازی شما باید وسایل نقلیه  و یا کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید و هیجان را احساس کنید!

بیشتر بخوانید  دلایل اجرا نشدن و ارورهای بازی رایانه ای

 

۱۶. GT Racing 2: The Real Car Exp (بازی ماشین مسابقه ای چندنفره با وای فای)

بازی ماشین گروهی GT Racing 2: The Real Car Exp

The Real Car Experience یک مسابقه واقعی رانندگی است که دارای معتبرترین اتومبیل های جهان است! بازی به گونه ای طراحی شده است که سطح بی سابقه ای از لذت رانندگی را ارائه می دهد ، این بازی دارای حالات بازی انفرادی و چند نفره گروهی با ویژگی هات اسپات در اندروید می باشد و می توانید با آن تجربه یک مسابقه اتومبیلرانی را با دوستانتان تجربه نمایید.

 

 

۱۷. BombSquad

بازی های گروهی و چند نفره هات اسپات اندروید

دوستان خود را در بازی های مختلف  از پرچم گرفته تا هاکی منفجر کنید! این برنامه شامل هشت بازیکن چند نفره محلی / شبکه ای ، می باشد که در آن باید با رقابت و تنش بالا سعی کنید اولین نفری باشید که برنده می شود و زنده می مانید. بازی سبکی شبیه به بازی معروف ریو دارد. و در هر مرحله حالت های مختلفی را ارائه می دهد.

 

 

۱۸. Bouden “بهترین بازی چند نفره اندروید با wifi”

بازی دونفره اندروید

این یکی دیگر از بهترین های چند نفره در لیست است. این بازی قرار است توسط دو نفر انجام شود. در اینجا دو بازیکن باید انگشت خود را روی صفحه نمایش بگذارند. کار استفاده از ژیروسکوپ برای انتقال تلفن به محل مورد نظر است. این بازی می تواند شما را برقصاند ، پس بهترین کسی که می توانید این بازی را با آن انجام دهید ، همسر خود می باشد !

 

۱۹.  Crossy Road

 

اگر حوصله دارید حتما باید این بازی را در اسرع وقت نصب کنید. بازی Crossy Road در واقع یک تفریح سرگرم کننده است. در این بازی باید از طریق موانع مختلف ، از طریق ترافیک ، روی رودخانه ها پرش کنید و از کشته شدن خودداری کنید. این بازی را می توان به عنوان یک بازی چند نفره محلی اجرا کرد زیرا هر دوست می تواند با دستگاه مخصوص خود ارتباط برقرار کرده و بازی کند.

 

۲۰. Glow Hockey 2

 

این یکی از محبوب ترین بازی هاکی مجازی است که از برخی گرافیک های خوب برخوردار است. این بازی بسیار اعتیاد آور است و بدون اتصال به اینترنت می توانید با دوستان خود به عنوان یک بازی چند نفره اندروید با wifi بازی کنید.

 

۲۱. Racers Vs Cops: Multiplayer (بازی ماشینی دونفره با وای فای)

بازی ماشین چند نفره آفلاین اندروید با وای فای

خوب ، این یک بازی مسابقه ای نیست. در این بازی ، بازیکن باید از بین پلیس یا فرد مسابقه دهنده خیابانی  یکی را انتخاب کند. اگر انتخاب کردید که یک مسابقه دهنده باشید ، باید بدون اینکه گرفتار پلیس ها شوید مسابقه را تمام کنید. اگر پلیس را انتخاب کردین باید فرد مسابقه دهنده را هر طوری شده دستگیر کنید. در حالت چند نفره ، یک نفر باید یک مسابقه دهنده باشد و دیگری باید پلیس باشد. این یکی از اعتیاد آورترین بازی هایی است که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود بازی کنید.

 

 

۲۲. Badminton League

بازی چند نفره آفلاین اندروید با وای فای

رقابتی ترین بازی های بدمینتون در گوشی با دوستان خود را در حالت ۱ مقابل ۱ در این بازی تجربه نمایید ، یا در حالت مسابقات در مسابقات قهرمانی بدمینتون جهان شرکت نمایید و برنده شوید!  این بازی دارای مانع های جالب و تجربه واقعی شاتلکاک است. همچنین می توانید از لباسهای بدمینتون بی نظیر و شگفت انگیز استفاده کنید.

 

۲۳. Crazy Racing (بازی ماشینی دونفره با وای فای)

بازی چند نفره اندروید با وای فای

این یکی از بازی های سرگرم کننده مسابقه ای است که می توانید از طریق WiFi با دوستان خود بازی کنید. شما می توانید اتومبیل های جالب مختلفی را انتخاب کنید و بصورت دو نفر توسط wi-fi با یک دوست بازی کنید. مسیرها را با دوستان خود انتخاب کنید. و در حین مسابقه به جمع آوری سکه های بپردازید. هنگامی که با wi-fi با یک دوست بازی می کنید می توانید تعداد زیادی سکه تهیه کرده و با آنها اتومبیل های جالب بخرید. همین حالا این بازی ماشینی دونفره با وای فای را دانلود و نصب کنید.

 

۲۴. NBA JAM

بازی چند نفره اندروید با وای فای

NBA JAM یکی از بهترین بازی های بسکتبال است که می توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود بازی کنید. نکته جالب در مورد NBA JAM این است که می توان آن را از طریق WiFi بصورت چند نفره اجرا کرد. این بدان معناست که می توانید یکی از دوستان خود را با هم بازی کنید. این یکی از بهترین بازی های قدیمی و جذاب گروهی برای اندروید می باشد.

 

۲۵. Terraria

بازی چند نفره اندروید با wifi

خوب ، اگر دوست دارید بازی های پیکسلی را در اندروید خود انجام دهید ، مطمئناً بازی Terraria را دوست خواهید داشت. در بازی باید حفر ، ساخت و مبارزه کنید. گیم پلی بسیار اعتیاد آور است و از حالت چند نفره پشتیبانی می کند. بازی Wi-Fi محلی از ۴ دستگاه پخش کننده متقابل روی هر دستگاه تلفن همراه پشتیبانی می کند.

 

 

این بهترین بازی های چند نفره آفلاین اندروید با wifi بودند که احتمالاً می توانید آن ها را بادوستان خود روبروی یکدیگر بصورت گروهی و هیجان انگیز با ویژگی wifi تجربه کنید ، ما به شما اطمینان می دهیم که بازی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم مطمئناً باعث می شود شما از آن لذت ببرید و در حین بازی کردن احساس خسته کننده یا کسل کننده با دوستان خود نداشته باشید. برای شروع این بازی ها ، فقط آن را بر روی اندروید خود و دوستان نصب کنید.

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.