بازی چندنفره Control رایگان نخواهد بود

بازی چندنفره Control رایگان نخواهد بود

اشتراک گذاری

شرکت رمدی جدیدترین جزئیات از اسپین-آف چندنفره Control را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

شرکت Remedy Entertainment که به‌خاطر عرضه آثاری فوق‌العاده‌ای ازجمله بازی Control محصول ۲۰۱۹ و بازی Alan Wake 2 محصول ۲۰۲۳ مورد تحسین منتقدان و بازیکن‌ها قرار گرفت، جدیدترین جزئیات از بازی چندنفره Control را به اشتراک گذاشته است. به گزارش وب‌سایت VGC، شرکت رمدی در گزارش مالی سالانه خود به اطلاعاتی از نسخه فرعی و چندنفره Control اشاره کرد که با اسم رمز «پروژه Condor» شناخته می‌شود.

رمدی پروژه Condor را به‌عنوان اولین گام برای حرکت به سمت بازی‌های لایو-سرویس توصیف می‌کند. این پروژه در سال جاری وارد فاز تولید کامل خواهد شد و با استفاده از موتور بازی‌سازی نورث‌لایت رمدی برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس توسعه می‌یابد.

پروژه Condor یک بازی رایگان نیست و قیمتی ثابت مبتنی‌بر خدمات خواهد داشت. به بیان دیگر، بازی با قیمت کمتری روانه بازار می‌شود و شامل بسته‌های الحاقی و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد بود.

شرکت رمدی در ادامه اطلاعات بیشتری از داستان و محیط پروژه Condor منتشر کرد. طبق گفته توسعه‌دهنده، به‌نظر می‌رسد که بیشتر جریان بازی در Oldest House اتفاق می‌افتد و بازیکن‌ها باید برای پس‌گرفتن کنترل این مکان از دست Hiss تلاش کنند. با در نظر گرفتن این موارد، احتمالا پروژه Condor بازیکن‌ها را در نقش کارمندهای مختلف از اداره فدرال کنترل قرار دهد تا از شخصیت‌های مختلف این سازمان دستور بگیرند.

بیشتر بخوانید  احتمال معرفی رسمی بازی Mortal Kombat 12 در آینده نزدیک

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان