بازی فورتنایت میزبان حالت بتل‌رویال کلاسیک می‌شود

اشتراک گذاری

شرکت اپیک گیمز از حالت بتل‌رویال جدید بازی فورتنایت که شامل مناطق و سلاح‌های کلاسیک می‌شود، رونمایی کرد.

اپیک گیمز با پخش تریلری اعلام کرد بازی محبوب فورتنایت به‌زودی میزبان حالت جدید خواهد بود. این حالت تازه و بتل‌رویال باعنوان Fortnite Reload عرضه می‌شود و بعضی از سلاح‌ها و مکان‌های کلاسیک بازی را برمی‌گرداند. بازیکن‌ها در حالت Fortnite Reload در رقابت‌های بتل‌رویال ۴۰ نفره شرکت می‌کنند که در نقشه‌ای جدید و متمرکزتر جریان دارند و شامل مکان‌های آشنایی ازجمله Tilted Towers و Retail Row خواهد بود.

این نقشه هیچ وسیله نقلیه‌ای را در دسترس بازیکن قرار نمی‌دهد؛ چراکه قابلیت پیمایش نقشه به‌صورت پیاده به‌راحتی انجام می‌شود. همچنین Storm سریع‌تر از حالت عادی پیشروی خواهد کرد. اپیک گیمز در حالت Fortnite Reload از مکانیسم‌های محبوب Resurgence Mode بازی کالاف دیوتی وارزون بهره برده است؛ بنابراین بازیکن‌ها تا زمانی که حداقل یکی از اعضای تیمشان در جریان رقابت حضور داشته باشد، می‌توانند پس از گذشت مدتی به رقابت بازگردند.

حالت Fortnite Reload در زمان عرضه شامل تفنگ‌های کلاسیک فورتنایت ازجمله Tactical Shotgun ،Rocket Launcher ،Bolt-Action Sniper Rifle و Lever Action Shotgun خواهد بود. اپیک گیمز به‌مناسبت عرضه این حالت جدید تریلری را پخش کرد و در ادامه توضیح داد: «حالت Fortnite Reload تجربه رقابت‌هایی سریع و اکشن که تماماً روی رسیدن تیم به پیروزی تمرکز دارند را ارائه خواهد کرد. اگر در جریان رقابت حذف شوید، این شانس را دارید پس از اتمام تایمر دوباره به میدان جنگ بازگردید. با ادامه دادن رقابت یا تمام اعضای تیم شما حذف می‌شوند یا باید تمام دشمنانی که مجهز هستند یا ریسپاون شده‌اند را برای رسیدن به پیروزی از پیش رو بردارید.»

بیشتر بخوانید  تریلر Test Drive Unlimited Solar Crown جهان چشم‌نواز بازی را نشان می‌دهد

دانلود ویدیو از آپارات 

اخبار مرتبط