بازی شوتر و قهرمان محور ولو با نام Deadlock فاش شد

بازی شوتر و قهرمان محور ولو با نام Deadlock فاش شد

اشتراک گذاری

گزارش اخیر جزئیاتی درباره بازی تیراندازی و قهرمان‌محور جدید شرکت ولو به‌نام Deadlock فاش می‌کند.

اخیرا تصاویر و ویدیوهای مختلفی توسط تست‌کنندگان Deadlock، جدیدترین بازی در حال توسعه شرکت ولو فاش شده‌اند و به‌سرعت در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شوند. همچنین یک منبع داخلی به‌نام تایلر مک‌ویکر که سابقه خوبی در فاش کردن پروژه‌های شرکت ولو دارد، نام بازی را تایید کرد و گفت هم‌اکنون صدها نفر مشغول تجربه آزمایشی آن هستند.

تصاویر فاش‌شده از گیم‌پلی بازی، رقابت‌های 6v6 را نشان می‌دهند که بازیکن‌ها مشابه بازی اورواچ و سایر بازی‌های تیراندازی رقابتی، کنترل قهرمان‌هایی با توانایی‌های منحصربه‌فرد را به‌دست گرفته‌اند. به‌گفته مک‌ویکر، این بازی از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است و شامل مکانیسم‌های دفاع‌ از‌ برج در محیط‌های استیم‌پانکی آینده‌نگر خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد بازی Deadlock میزبان جادوگرها، ربات‌ها و موجودات عجیب‌و‌غریب است و با الهام‌ از بازی Bioshock Infinite شامل ریل‌های هوایی برای تردد سریع‌تر در نقشه خواهد بود. همچنین بازی شامل گیم‌پلی بیش‌فعالانه، سریع و پرتنش است و مکانیسم‌هایی با ترکیب ویژگی‌های Dota 2 ،Team Fortress 2 ،Overwatch ،Valorant ،Smite و Orcs Must Die ارائه می‌کند.

مک ویکر در ادامه افزود: «تیم سازنده برای طراحی قهرمان‌های Deadlock تقریبا از سری Dota الهام گرفته است. نقشه اصلی شباهت‌هایی به شهرهای اروپایی استیم‌پانکی دارد و کمی مشابه جهان Half-Life است. این بازی در ابتدا شامل مکانیسم‌های علمی-تخیلی باالهام‌از دو مجموعه Half-Life و Portal بود، اما بازخوردهای خوبی دریافت نکرد و درنهایت تیم سازنده تصمیم گرفت روی سبک فانتزی تمرکز کند.»

گیب نیوئل، بنیان‌گذار و مدیرعامل Valve در مصاحبه سال ۲۰۲۱ اعلام کرد این شرکت بازی‌های متعددی را در دست تولید دارد و مایل است پس‌از عرضه Half-Life Alyx، تجربه‌های تک‌نفره بیشتری عرضه کند. آخرین بازی عرضه شده شرکت ولو، Counter-Strike 2 بود که در سال گذشته عرضه شد. طبق گزارش‌ها، ولو در سال‌های اخیر توسعه ۱۰ها پروژه را شروع و درنهایت آن‌ها را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید  سازندگان برنامه‌ای برای انتشار دیابلو 4 روی گیم پس ندارند

اخبار مرتبط