بازی شاهزاده ایرانی جدید دیرتر به‌دست گیمرها می‌رسد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

انتشار نسخه Early Access بازی The Rogue Prince of Persia به‌خاطر عرضه بازی Hades 2 با تأخیر رو‌به‌رو شد.

بازی The Rogue Prince of Persia استودیو Evil Empire در سبک روگ‌لایت سایداسکرولینگ دوبعدی با تأخیر مواجه شده است. این بازی در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۲۵ اردیبهشت (۱۴ مه) به‌صورت Early Access در نظر گرفته شده بود، اما اکنون انتشار این نسخه تا زمانی نامعلوم از ماه جاری به تعویق افتاده است. استودیو ایول امپایر در نظر دارد تا تاریخ عرضه بازی شاهزاده ایرانی جدید را در تاریخ ۲۴ اردیبهشت (۱۳ مه) اعلام کند.

دلیل این تأخیر عرضه ناگهانی نسخه Early Access بازی Hades 2 است که هم‌اکنون جزو پرفروش‌ترین آثار استیم است. این استودیو نوشت: «نظر به اینکه همه با مادرشان مشغول تجربه این بازی هستند (ازجمله تیم ما و مادرهایشان)، تصمیم گرفتیم تا بگذاریم بازیکنان قبل از عرضه The Rogue Prince of Persia از آن لذت ببرند.»

ایول امپایر نسبت‌به ساخته خود اطمینان دارد، اما «عرضه Early Access یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۴ در سبک مشابه یک هفته قبل از انتشار بازی شما اتفاق معمولی نیست» و به‌جای نادیده‌گرفتن تاثیر آن، تیم سازنده تصمیم گرفت تا بازی با تأخیر اندکی عرضه شود. آن‌ها غیر از به‌روزرسانی روز اول اکنون می‌توانند بازی را بهینه‌تر کنند. زمان بیشتر برای آزمون بازی قبل از انتشار «به‌طور قابل توجهی استرس تهیه‌کننده و کارگردان بازی را کاهش داده است!»

نسخه دسترسی زودهنگام بازی The Rogue Prince of Persia شامل بخش اول قسمت داستانی بازی می‌شود که ۶ مرحله و دو باس دارد. بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های اصلی و فرعی متفاوت و مدال‌ها برای اثرات جانبی و موارد دیگر استفاده کنند. این نسخه تقریبا یک سال یا بیشتر دردسترس گیمرها باقی خواهد ماند و به‌روزرسانی‌های آن مراحل، باس‌ها، محتوای داستانی و سیستم پیشروی جدیدی را اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  نمایش توانایی‌های کلاس Barbarian در تریلر جدید Diablo 4

اخبار مرتبط