بازی جدید Saw احتمالا در راه است

بازی جدید Saw احتمالا در راه است

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد یک بازی ترسناک بقای تک‌نفره AAA از مجموعه Saw در دست ساخت است.

اخیرا یکی از افشاگران معتبر صنعت گیم با نام The Tipster مدعی شده است یک بازی ترسناک بقا، تک‌نفره و AAA از مجموعه Saw درحال‌ساخت است. او می‌گوید این بازی مولتی‌پلتفرم است که بدان معنا است که بازی احتمالا برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین ظاهرا بازی در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود و سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

او نوشت: «یک بازی مولتی‌پلتفرم با بودجه بالا با اسم رمز project_gideon هم‌اکنون درحال‌توسعه است. این بازی اثری ترسناک بقا تک‌نفره خواهد بود و داستانی اورجینال خواهد داشت. این اثر زمانی نامعلوم در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد و نیمه اول ۲۰۲۵ انتشار می‌یابد». فعلا باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم و ببینیم آیا واقعا چنین اثری وجود دارد یا خیر. ساخت یک بازی از سری اره نمی‌تواند خیلی غافلگیر کننده باشد و لاینزگیت هم ایده ساخت این بازی را با برخی سازندگان به‌اشتراک گذاشته است.

برای مثال بلوبر تیم قبلا گفته بود: «لاینزگیت به نزد ما آمد و گفتند ما بازی Layers of Fear را دوست داشتیم. ما کار شما با Observer را پسندیدیم؛ پس دوست داریم با شما کار کنیم. می‌دانیم ترجیح می‌دهید بازی‌های خود را بسازید، پس به فهرست مجموعه‌های ترسناک ما نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید. ما می‌توانستیم اره را انتخاب کنیم که از Blair Witch محبوب‌تر است؛ اما سراغ مجموعه دوم رفتیم چون فرصت‌های زیادی برای ساخت چیزی جدید داشت. برای همین این پروژه را انتخاب کردیم».

بیشتر بخوانید  این ۵ تا بازی رو تو گوشیت بریز و مغزتو تقویت کن !

لاینزگیت قصد دارد مجموعه‌های بیشتری از خود را به بازی تبدیل کنید و مثلا بازی John Wick یکی از این بازی‌ها هستند.

اخبار مرتبط