بازی جدید فیفا توسط سازنده NBA 2K ساخته می‌شود

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

براساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد فیفا و 2K برای ساخت و عرضه یک بازی فوتبالی جدید تحت عنوان FIFA 2K25 به توافق رسیده‌اند.

دو سال پیش بود که پس از سه دهه مشارکت الکترونیک آرتز و فیفا، محصول مشترک این همکاری به پایان راه خود رسید. این موضوع اما مانعی بر انتشار یک شبیه‌ساز جدید فوتبال توسط الکترونیک آرتز نشد؛ چراکه آن‌ها با مجموعه جدیدی تحت عنوان EA Sports FC راه خود را در قالبی تازه ادامه دادند. بازی EA Sports FC 24 توانست عملکرد بهتری نسبت به فیفا ۲۳ داشته باشد و حدود ۱۱.۳ میلیون بازیکن آن را تجربه کنند.

حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بازی فیفا توسط استودیو دیگری قرار است بازگردد. چرا که به‌تازگی یک شخصی با نام کاربری mohplay_inc در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که شرکت 2K برای تولید و عرضه بازی فوتبال جدید تحت عنوان FIFA 2K25 با فیفا قراردادی امضا کرده است. این کاربر بدون هیچ توضیح اضافی ادعا کرد که این بازی امسال و پیش از جام جهانی ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد.

شرکت 2K بیشتر برای توسعه سری بازی‌های NBA 2K شناخته می‌شود. این ناشر همچنین در زمینه کشتی کج، گلف، بیسبال و فوتبال آمریکایی تاکنون فعالیت داشته است. اگرچه هنوز تا این لحظه هیچ خبر موثق و رسمی در این مورد منتشر نشده است، اما تایید این شایعه توسط Insider Gaming که یک منبع داخلی شناخته‌شده‌تر در دنیای بازی است، می‌تواند این موضوع را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کند. طبق ادعای این منبع، شنیده‌هایی مبنی بر همکاری فیفا و 2K برای ساخت یک بازی رسمی با لایسنس فیفا توسط 2K وجود دارد.

بیشتر بخوانید  وینس زامپلا: گزینه ساخت تایتانفال ۳ هنوز روی میز است

حال باید منتظر ماند و دید درصورت صحت این موضوع، آیا 2K می‌تواند با عرضه بازی FIFA 2K25 رقیب جدی برای دو مجموعه EA Sports FC و eFootball روانه بازار کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط