بازی جدید سازندگان Shadowrun به نام The Lamplighter’s League معرفی شد

اشتراک گذاری

استودیو Harebrained Schemes با انتشار یک تریلر و نمایش ترکیبی از بخش‌های سینمایی و گیم‌پلی، بازی نقش‌آفرینی The Lamplighter’s League را معرفی کرد.

به‌تازگی شرکت ناشر پارادوکس اینتراکتیو و استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Harebrained Schemes با انتشار یک تریلر به معرفی بازی نقش‌آفرینی The Lamplighter’s League پرداختند. این بازی قرار است در سبک استراتژی و تاکتیکی با الهام از سری XCOM توسعه یابد.

همان‌طور که تریلر معرفی آن نشان می‌دهد، داستان بازی The Lamplighter’s League با مضمون ماجراجویی‌های کلاسیک و اکشن روایت خواهد شد. به نظر می‌رسد گیم‌پلی این بازی روی مخفی‌کاری به‌عنوان مکانیسم اصلی خود تمرکز خواهد داشت و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌جای وارد شدن به یک نبرد اکشن، از میان دشمنان عبور کنند و از درگیری در امان بمانند.

استودیو Harebrained Schemes به خاطر توسعه‌ی بازی‌های استراتژی و نوبتی به مانند سه‌گانه نقش‌آفرینی Shadowrun و بازی مبارزه‌ روباتیک BattleTech شناخته می‌شود. بازیکنان در بازی تازه منتشرشده‌ی BattleTech باید علاوه‌بر اداره کردن یک شرکت مزدور و مقابله با محدودیت‌های مختلف، مبارزه‌های گوناگونی را پشت سر بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Lamplighter’s League هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و توسعه‌دهندگان هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی نسخه‌ی کنسولی آن را با بازیکن‌ها در میان نگذاشته‌اند. بااین‌حال اکنون می‌دانیم انتشار این بازی روی کامپیوترها ازطریق سه فروشگاه مایکروسافت، استیم و اپیک گیمز خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید  یوبیسافت جلوی تجربه پیش از موعد Star Wars Outlaws را می‌گیرد

اخبار مرتبط