بازی آواتار به استیم می‌آید

اشتراک گذاری

کاربران استیم به‌زودی می‌توانند بازی اکشن ماجراجویی Avatar: Frontiers of Pandora را در استیم تجربه کنند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در ماه دسامبر ۲۰۲۳ دردسترس کاربران پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت، اما نسخه کامپیوتر تاکنون در انحصار یوبیسافت کانکت و اپیک گیمز استور بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران استیم به‌زودی می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

درواقع بازی Avatar: Frontiers of Pandora اخیرا به استیم اضافه شد و کاربران فروشگاه دیجیتالی شرکت ولو در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ (۱۷ ژوئن ۲۰۲۴) می‌توانند به تجربه این محصول اکشن ماجراجویی جهان-باز بپردازند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora براساس مجموعه فیلم‌های آواتار به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است. گیمرها در این بازی کنترلر یک Na’vi را در دست می‌گیرند که توسط RDA (یک جناح شیطانی از انسان‌هایی که سیاره را اشغال کردند) بزرگ شده است. آن‌ها پس از ۱۵ سال اقامت در یک مرکز ویژه بیدار می‌شوند، به‌سراغ آشنایی با خاستگاه خود می‌روند، به کاوش در مرز‌های غربی پاندورا می‌پردازند و قبایل سرزمین‌ها را علیه RDA رهبری می‌کنند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. در ماه ژانویه ۲۰۲۴ گزارش شد که این بازی به ۱.۹ میلیون کاربر دست یافته است.

بیشتر بخوانید  تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Remnant 2 منتشر شد

اخبار مرتبط