بازیگر موانا در فیلم Moana مشخص شد

اشتراک گذاری

والت دیزنی به‌تازگی فهرست بازیگران فیلم Moana با بازی دواین جانسون را اعلام کرده است که در آن شاهد معرفی بازیگر نقش موانا هستیم.

علاوه‌بر انیمیشن Moana 2 که قرار است پاییز امسال اکران شود، فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن موانا نیز در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران این فیلم لایو اکشن معرفی شده‌اند. پیش از این بازگشت دواین جانسون، صداپیشه مائووی در انیمیشن Moana برای این نقش در فیلم لایو اکشن آن تایید شده بود و حالا دیزنی تایید کرد که کاترین لاگایا قرار است نقش موانا را در فیلم Moana بازی کند.

پیش از این آلیئی کراوالیو صداپیشگی موانا را در انیمیشن Moana بر عهده داشت که برای صداپیشگی این شخصیت در انیمیشن موانا ۲ باز خواهد گشت، اما باتوجه‌به شرایط سنی قابل انتظار بود که بازیگر دیگری جایگزین او در نسخه لایو اکشن موانا شود. فرانکی آدامز در نقش سینا (مادر موانا)، جان تووی در نقش رئیس تووی (پدر موانا) و رنا اوون در نقش مادربزرگ یا گراما تالا دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Moana تایید و اعلام شده است.

فیلم Moana برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۶ (۱۹ تیر ۱۴۰۵)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. توماس کیل، کارگردان فیلم Hamilton وظیفه کارگردانی فیلم موانا را براساس فیلمنامه‌ای از جرد بوش و دانا میلر بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید  کشف اسرار دیرینه در تریلر سریال کوتاه Full Circle به کارگردانی استیون سودربرگ

اخبار مرتبط