بازیگر سریال Gen V در سن ۲۷ سالگی در گذشت

اشتراک گذاری

چنس پردومو، بازیگر سریال Gen V و سریال Chilling Adventures of Sabrina در سن ۲۷ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران اسپین‌آف سریال The Boys فوت کرده است. رسما تایید دش که چنس پردومو که بیشتر برای بازی در سریال Gen V و سریال Chilling Adventures of Sabrina شناخته می‌شود، در روز جمعه و در یک حادثه تصادف دار فانی را وداع گفته است. گفته می‌شود که او در این حادثه سوار یک موتورسیکلت بوده که دچار سانحه و تصادف شده است. او تنها ۲۷ سال سن داشته است و در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

نماینده این بازیگر در بیانیه منتشر شده گفت: «تمام کسانی که او را می‌شناختند، از علاقه و اشتیاق شدید او به هنر و زندگی خبر داشتند و یاد و خاطرات او توسط تمام کسانی که او را دوست داشتند ادامه خواهد داشت. ما از همه می‌خواهیم که به خواست خانواده‌اش، به حریم آن‌ها احترام بگذارند، چرا که آن‌ها در سوگ از دست دادن پسر و برادر عزیز خود هستند.»

علاوه‌بر سریال جن وی و سریال ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا، پردومو سابقه بازی در سه‌گانه فیلم After و فیلم Killed by My Debt را در کارنامه خود داشته است. همچنین او قرار بود در فصل دوم سریال Gen V بازگردد، اما باتوجه‌به این حادثه تلخ و بیانیه رسمی آمازون، به‌نظر می‌رسد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال جن وی تأخیر خواهد خورد.

بیشتر بخوانید  پوستر Deadpool 3 احتمالا حضور شخصیت دیگری از X-Men را در فیلم تایید می‌کند

اخبار مرتبط