بازیگران نقش‌های شرور و منفی فصل دوم سریال One Piece مشخص شدند

اشتراک گذاری

نتفلیکس فهرست ۴ بازیگر نقش‌های شرور و منفی فصل دوم سریال One Piece را تایید و معرفی کرده است. 

شهریور گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال One Piece برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران نقش‌های منفی فصل دوم سریال وان پیس مشخص و معرفی شده‌اند. نتفلیکس بازیگران نقش‌های گروه Baroque Works را انتخاب کرده است و طبق اعلام این شبکه، دیوید دستمالچیان با سابقه بازی در فیلم Oppenheimer در نقش مستر ۳، جازارا جاسلین با سابقه بازی در سریال Warrior در نقش خانم ولنتاین، کامروس جانسون با سابقه بازی در سریال Batwoman در نقش مستر ۵ و دنیل لاسکر با سابقه بازی در سریال Raised By Wolves در نقش مستر ۹ قرار است در فصل دوم سریال One Piece به ایفای نقش بپردازند.

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در فصل دوم سریال One Piece بازگشته‌اند و جو تراژ، تهیه‌کننده اجرایی سریال Percy Jackson and the Olympians به تیم سازندگان فصل دوم سریال وان پیس اضافه شده است. همچنین ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال One Piece باز خواهند گشت. 

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. ائیچیرو اودا خالق مجموعه وان پیس است و تاکنون ۱۰۶ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  انتشار اولین تریلر فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan آمازون

اخبار مرتبط