بازیگران جدید فصل دوم سریال سندمن مشخص شدند

اشتراک گذاری

به‌تازگی نتفلیکس فهرست بازیگران فصل دوم سریال The Sandman را اعلام کرده است که در آن شاهد بازیگران شخصیت‌های جدید این فصل هستیم.

آبان ۱۴۰۱ بود که نتفلیکس از تمدید سریال The Sandman برای فصل دوم خبر داد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل جدید سریال سندمن اضافه شده‌اند. نتفلیکس بازیگران سه عضو دیگر خانواده اندلس را معرفی کرد که براساس آن، اسمه کرید مایلز در نقش دلیریوم، ادرین لستر در نقش دستینی و بری اسلوآنه در نقش The Prodigal (ولخرج) به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Sandman اضافه شده‌اند و قرار است در آن نقش‌آفرینی کنند.

این سه بازیگر درواقع به تام استاریج در نقش مورفیوس (دریم)، کربی هوول باپتست در نقش دث، میسون الکساندر پارک در نقش دیزایر و دونا پرستون در نقش دیسپر در فصل دوم سریال The Sandman اضافه شده‌اند. گوئندولین کریستی، پتن اسوالت، جنا کولمن، ویوین آچامپونگ، فردیناند کینگزلی، استیون فرای، عاصم چادری، سانجیو بسکار، وانسو سامونیای و رزان جمال دیگر بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال سندمن باز خواهند گشت.

دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و نیل گیمن، خالق مجموعه سندمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید  تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Aquaman 2 مشخص شد

اخبار مرتبط