بازیگران بیشتری به جان سینا در فصل دوم سریال Peacemaker اضافه شدند

اشتراک گذاری

به‌تازگی حضور یک کارگردان و چند بازیگر دیگر در فصل دوم سریال Peacemaker با بازی جان سینا مشخص و اعلام شده است.

از ماه فروردین امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Peacemaker رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند. ددلاین گزارش داد که تیم مدوز با سابقه بازی در فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping به جمع بازیگران فصل دوم سریال پیسمیکر اضافه شده است. با اعلام جیمز گان، مدوز قرار است نقش یک ایجنت سازمان ARGUS به‌نام لانگستون فلئوری را بازی کند که در ادامه می‌توانید تصویر او را در پشت صحنه سریال به‌همراه گان مشاهده کنید:

علاوه‌بر مدوز، دیوید دنمن با سابقه بازی در سریال Eric و سول رودریگز با سابقه بازی در سریال Star Trek: Picard دیگر بازیگرانی هستند که به‌تازگی به جمع بازیگران فصل دوم سریال Peacemaker اضافه شده‌اند. نقش دنمن مشخص نشده است، اما رودریگز قرار است نقش ساشا بوردو را در فصل دوم سریال پیسمیکر بازی کند. پیش از این حضور فرانک گریلو در فصل دوم سریال Peacemaker مشخص شده بود که او درواقع قرار است نقش ریک فلگ سنیور را بازی کند که پدر ریک فلگ جونیور با بازی یوئل کینامان در دو فیلم Suicide Squad است.

البته گریلو قرار است برای اولین‌بار در انیمیشن Creature Commandos صداپیشگی ریک فلگ سنیور را انجام دهد و در آن تیمی از هیولاها را برای آماندا والر رهبری خواهد کرد. انیمیشن Creature Commandos قرار است شروع کننده دنیای دی سی یونیورس و فاز اول آن باشد که دسامبر ۲۰۲۴ (آذر یا دی ۱۴۰۳) از شبکه مکس پخش خواهد شد. جان سینا در نقش پیسمیکر، استیو ایجی، دانیل بروکس، جنیفر هالند و فردی استروما از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Peacemaker بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید  تریلر نهایی انیمیشن Inside Out 2 احساس نوستالژی را نشان می‌دهد

جیمز گان که وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Peacemaker را بر عهده داشت و ۵ قسمت از ۸ قسمت فصل اول را نیز کارگردانی کرده است، برای نوشتن تمامی فیلمنامه‌ها و کارگردانی برخی از قسمت‌های فصل دوم بازگشته‌ است. ددلاین همچنین گزارش داد که گرگ موتلا با سابقه کارگردانی فیلم Superbad و فیلم Adventureland برای کارگردانی چند اپیزود به فصل دوم سریال Peacemaker اضافه شده است. همچنین با اعلام ددلاین، مراحل تولید فصل دوم این سریال به‌زودی به از آتلانتا کلیولند منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط