بازی‌های Octopath Traveler برای همه کنسول‌ها عرضه شد

اشتراک گذاری

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که اکنون می‌توان بازی‌های Octopath Traveler را در تمام پلتفرم‌ها تجربه کرد.

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Octopath Traveler را برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و بازی Octopath Traveler 2 را برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر کرده است. بنابراین اکنون این مجموعه بازی نقش‌آفرینی درکنار کامپیوتر در تمام کنسول‌های فعلی قابل تجربه است.

شرکت Square Enix اعلام کرد که بازی‌های Octopath Traveler را برای سرویس اشتراکی Game Pass عرضه کرده است و درحال‌حاضر کاربران ایکس باکس گیم پس و پی‌سی گیم پس می‌توانند این آثار را تجربه کنند.

بازی‌های Octopath Traveler تاکنون چهار میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشتند و محبوبیت سبک هنری منحصربه‌فرد HD-2D (ترکیب حیرت‌انگیز کاراکترهای دوبعدی با جهان‌های سه‌بعدی زیبا) را افزایش دادند. هر یک از نسخه‌های مجموعه در جهان‌های متفاوتی جریان دارد و امکان ماجراجویی با هشت قهرمان را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. گیمرها ماجراجویی بزرگی را آغاز می‌کنند و بسته به کاراکتر انتخابی داستان‌های منحصربه‌فردی را تجربه می‌کنند.

استودیو Team Asano به‌مناسبت انتشار این مجموعه برای همه پلتفرم‌ها به‌روزرسانی رایگانی را برای Octopath Traveler 2 منتشر کرد که حالت Extra Battle را به بازی اضافه می‌کند. این حالت که پس از شکست باس نهایی بازی قابل تجربه است، مهارت گیمرها در رویارویی با حریفان سرسخت را به چالش می‌کشد. این حالت که از روز عرضه در ایکس باکس دردسترس است، با آپدیت تازه به نسخه‌های PS4 ،PS4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر راه پیدا کرد.

طرفدارها می‌توانند بازی‌های Octopath Traveler و Octopath Traveler 2 را به‌صورت جداگانه یا به‌شکل باندل (با قیمت ۷۴.۹۹ دلار) از فروشگاه‌های پلی استیشن، ایکس باکس، eShop و استیم تهیه کنند. کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خرداد (۲۰ ژوئن) بازی Octopath Traveler را با ۳۴ درصد تخفیف خریداری کنند.

بیشتر بخوانید  بازی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند

اخبار مرتبط