بازگشت گودزیلا در اولین تریلر سریال Monarch: Legacy of Monsters

اشتراک گذاری

شبکه اپل اولین تریلر سریال Monarch: Legacy of Monsters را منتشر کرد که درکنار نمایش گودزیلا، تاریخ پخش این سریال اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شده است. شبکه اپل امروز اولین تیزر تریلر سریال Godzilla را منتشر کرد که در طول این تریلر با شخصیت‌های انسانی فیلم و هدف آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم و در طول تریلر شاهد حضور کایجوهای جدیدی هم هستیم که پیش از آن شاهد حضور آن‌ها در آثار مانسترورس نبودیم. در پایان تریلر هم گودزیلا بازگشت قدرتمندی دارد و قرار است شاهد حضورش در سریال Monarch: Legacy of Monsters باشیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد و در ادامه می‌توانید اولین پوستر سریال گودزیلا را نیز مشاهده کنید:

اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Monarch: Legacy of Monsters را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، شکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال مونارک: میراث هیولاها حضور دارند. طبق اعلام اپل، کریس بلک، نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast به‌عنوان شورانر در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارد. این سریال هیولایی در ۱۰ قسمت تولید شده است.

بیشتر بخوانید  ماجراجویی جدید کاپیتان مارول در تریلر تازه فیلم The Marvels

بلک به‌همراه، مت فراکشن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Godzilla نقش دارند. رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، کرت راسل، وایت راسل، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در هر حال روزهای شلوغی را برای طرفداران گودزیلا و فیلم‌های هیولایی پیش رو داریم.

در ابتدا فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در ژاپن اکران خواهد شد و سپس فیلم Godzilla x Kong: The New Empire که فیلم بعدی دنیای مانسترورس است، در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

اخبار مرتبط