بازگشت مسیر مسابقه Road America در بازی Forza Motorsport

اشتراک گذاری

استودیو Turn 10 تأیید کرد که مسیر مسابقه Road America در بازی Forza Motorsport باز خواهد گشت.

هر چقدر به زمان انتشار Forza Motorsport در ماه اکتبر ۲۰۲۳ نزدیک می‌شویم، استودیو Turn 10 جزئیات بیشتری از این بازی شبیه‌ساز رانندگی را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ترن ۱۰ از بازگشت یکی دیگر از مسیرهای مسابقه محبوب مجموعه فورزا موتوراسپورت خبر داده است.

استودیو Turn 10 با پخش یک تریلر گیم‌پلی کوتاه تأیید کرد که مسیر مسابقه Road America در بازی Forza Motorsport باز خواهد گشت. این مسیر مسابقه واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا از همان نسخه‌های اولیه فورزا موتوراسپورت قابل تجربه بود و در چندین نسخه دیگر مجموعه ازجمله نسخه‌های دوم، پنجم و هفتم نیز ظاهر شد. البته طرفدارها می‌توانند انتظار بازآفرینی دقیق‌تر و واقعی‌تر این مسیر مسابقه در فورزا موتوراسپورت را داشته باشند.

در گذشته استودیو ترن ۱۰ تأیید کرد که بازی Forza Motorsport در زمان عرضه شامل ۲۰ مسیر مسابقه است. از این تعداد ۱۵ مسیر مسابقه ازجمله Road America از نسخه‌های قبلی مجموعه باز خواهند گشت و ۵ مسیر برای اولین‌بار در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. استودیو Turn 10 هنوز از این پنج مسیر مسابقه رونمایی به‌عمل نیاورده است.

بازی Forza Motorsport برای انتشار در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۳) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی در همان روز انتشار در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. این بازی در گیمزکام ۲۰۲۳ نیز حضور دارد، اما قابل تجربه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  عرضه بازی های بزرگ ژاپنی بیشتر در آینده برای ایکس باکس

دانلود ویدیو از آپارات

اخبار مرتبط