بازگشت دو بازیگر دیگر فیلم‌های ددپول در فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز

اشتراک گذاری

مورنا باکارین، بازیگر نقش ونسا کارلیسل و استفان کاپیچیچ، بازیگر نقش کلوسوس برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Deadpool 3 باز خواهند گشت.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳) | به ترتیب زمان پخش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری از فیلم‌های ددپول در قسمت سوم فیلم Deadpool باز خواهند گشت. ددلاین از بازگشت مورنا باکارین، بازیگر نقش ونسا کارلیسل و استفان کاپیچیچ، بازیگر نقش کلوسوس در فیلم Deadpool 3 خبر داده است. پیش از این بازگشت کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامس در نقش Blind Al در این فیلم تایید شده بود. همچنین رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین قرار است در قسمت سوم فیلم Deadpool بازگردند.

همچنین اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگران جدیدی هستند قرار است در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشند. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد.

رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بر عهده گرفته‌اند که زب ولز به نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک خواهد کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه پیش از این توسط وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند، نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید  انتخاب سازنده سریال پیکی بلایندرز به‌عنوان نویسنده فیلم جنگ ستارگان جدید

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.

اخبار مرتبط