بازگشت حماسی گودزیلا در تریلر جدید سریال Monarch: Legacy of Monsters

اشتراک گذاری

اپل تریلر و پوستر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از گودزیلا هستیم.

سریال Monarch Legacy of Monsters به‌تازگی برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده و مورد توجه مثبت آن‌ها قرار گرفته است. احالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و تریلر جدیدی از سریال Godzilla منتشر شده است. اپل در طول کامیک کان نیویورک امسال تریلر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters را منتشر کرده است که در طول آن بیشتر با داستان و اتفاقات سریال آشنا می‌شویم و ضمن نمایش کایجوهای جدید و بازگشت چند هیولای قدیمی، شاهد تصاویر جدید و جذابی از گودزیلا هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شده که تمرکز آن روی گودزیلا است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد. اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Monarch: Legacy of Monsters را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، شکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال مونارک: میراث هیولاها حضور دارند. طبق اعلام اپل، کریس بلک، نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast به‌عنوان شورانر در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارد. این سریال هیولایی در ۱۰ قسمت تولید شده است.

بیشتر بخوانید  سه بازیگر جدید به سریال Dune اضافه شدند

بلک به‌همراه، مت فراکشن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Godzilla نقش دارند. رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، کرت راسل، وایت راسل، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monarch: Legacy of Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در هر حال روزهای شلوغی را برای طرفداران گودزیلا و فیلم‌های هیولایی پیش رو داریم.

اخبار مرتبط