بازگشت ایندیانا جونز برای ماجراجویی نهایی در ویدیو و پوسترهای فیلم Indiana Jones 5

اشتراک گذاری

شرکت Lucasfilm ویدیو و پوسترهای جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لوکاس‌فیلم، ویدیو و پوسترهای جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو ایندیانا جونز را در حال بازبینی یکی از اکتشافات قبلی خود نشان می‌دهد که می‌تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد. برخی از سکانس‌های هیجان‌انگیز فیلم نظیر تعقیب‌وگریز نفس‌گیر با یک وسیله نقلیه نیز در ویدیو به نمایش در می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

هریسون فورد دوباره نقش ایندیانا جونز را در فیلم Indiana Jones and The Dial of Destiny تکرار می‌کند. فیبی والر-بریج در نقش هلنا شاو، آنتونیو باندراس در نقش رنالدو، مس میکلسن در نقش یورگن وولر، توماس کرچمان در نقش سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلابر، شانت رنه ویلسون در نقش میسون، توبی جونز در نقش باسیل شاو و جان ریس-دیویس در نقش صلاح از دیگر بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که در فیلم ایندیانا جونز ۵ بازی می‌کنند.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم ایندیانا جونز ۵ را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته از کارگردانی پروژه کناره‌گیری کرد. ظاهرا استیون اسپیلبرگ به این دلیل از سمت کارگردانی کناره‌گیری کرد تا فرصت ادامه این مجموعه محبوب را به نسل جدیدی از فیلم‌سازها واگذار کند.

بیشتر بخوانید  فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور فیلمبرداری خواهد شد

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل درکنار استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny فعالیت می‌کنند. شرکت والت دیزنی پیکچرز و شرکت لوکاس‌فیلم وظیفه تولید و شرکت Walt Disney وظیفه توزیع فیلم ایندیانا جونز ۵ را برعهده دارند. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز منتظر بمانند و این فیلم در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) اکران می‌شود.

اخبار مرتبط