اینسامنیاک آماده انتشار جزئیات جدید بازی ولورین نیست

اشتراک گذاری

استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرد که جزئیات بیشتری از بازی Marvel’s Wolverine را در زمان مناسب با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

استودیو Insomniac Games در توییت جدیدی اعلام کرد که «در زمان مناسب» جزئیات بیشتری از بازی Marvel’s Wolverine کنسول پلی استیشن 5 را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد و هنوز کاملا آماده انجام این کار نیست. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس اخیرا خواستار انتشار اخبار جدیدی از بازی ولورین بود که اینسامنیاک گیمز در پاسخ گفت: «به وقتش جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت، اما اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست.»

سال گذشته یک گروه باج‌افزاری با نام Rhysida توانست با هک اینسامنیاک گیمز به اسناد و فایل‌های محرمانه این استودیو دست پیدا کند. این گروه پس از اینکه اینسامنیاک حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی نشد، تمام فایل‌ها را در اینترنت منتشر کرد. این اتفاق منجربه افشای اطلاعات کارکنان اینسامنیاک، پروژه‌ها آتی و برنامه کاری این استودیو، یک نسخه قابل تجربه از بازی Marvel’s Wolverine و اسناد مالی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی شد.

هنوز زمان انتشار بازی Marvel’s Wolverine مشخص نیست، اما عرضه این بازی انحصاری در سال ۲۰۲۴ بعید به‌نظر می‌رسد. در ماه اکتبر ۲۰۲۳ استودیو اینسامنیاک گیمز تأیید کرد که این بازی در همان دنیای بازی‌های Marvel’s Spider-Man جریان دارد. شایعاتی از وجود یک حالت کو-آپ در بازی ولورین به گوش می‌رسند؛ حالتی که دو بازیکن‌ با همکاری یکدیگر مأموریت‌ها را پیش می‌برند. البته این موضوع به تأیید اینسامنیاک نرسیده است.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟

بیشتر بخوانید  بیست بازی پرطرفدار اندروید که قبل از مرگ باید بازی کنید !

اخبار مرتبط