اکران فیلم ترسناک تلفن سیاه ۲ به تعویق افتاد

اشتراک گذاری

شرکت یونیورسال پیکچرز از تأخیر فیلم ترسناک The Black Phone 2 با نقش‌آفرینی ایثن هاک خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز اکران فیلم The Black Phone 2 (تلفن سیاه ۲) با نقش‌آفرینی ایثن هاک را به تعویق انداخته است. رسانه ددلاین گزارش داد که این فیلم ترسناک اکنون در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۴ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۵) به نمایش در می‌آید. درحال‌حاضر هیچ فیلم دیگری برای اکران در این تاریخ در نظر گرفته نشده است و تنها فیلم Tron: Ares (ترون: آرس) یک هفته قبل از آن روی پرده سینما می‌رود.

ایثن هاک، میسون تامس، مادلین مک‌گرو، جرمی دیویس و جیمز رانسون دوباره نقش‌های قبلی خود را در فیلم The Black Phone 2 تکرار خواهند کرد. درحال‌حاضر جزئیات داستانی این دنباله مخفی نگه داشته می‌شود. اسکات دریکسون و سی. رابرت کارگیل برای نگارش فیلم‌نامه فیلم تلفن سیاه ۲ باز می‌گردند و جیسون بلام وظیفه تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارد. هنوز معلوم نیست که اسکات دریکسون سکان هدایت فیلم را در دست می‌گیرد یا خیر.

فیلم The Black Phone محصول ۲۰۲۲ داستان یک پسر بچه ۱۳ ساله خجالتی اما باهوش با نام فینی شاو را روایت می‌کند که توسط یک قاتل روانی ربوده می‌شود و در زیرزمینی دارای عایق صوتی گیر می‌افتد. وقتی تلفن ازکارافتاده‌ روی دیوار شروع به زنگ خوردن می‌کند، فینی متوجه می‌شود که می‌تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اطمینان حاصل کنند که آنچه برای آن‌ها اتفاق افتاده است، برای فینی رخ ندهد.

بیشتر بخوانید  اسپین-آف‌های بیشتری از سریال Game of Thrones برای شبکه HBO در دست توسعه است

اخبار مرتبط