اکتیویژن توسط سازندگان کدهای تقلب Call of Duty تهدید شد

اکتیویژن توسط سازندگان کدهای تقلب Call of Duty تهدید شد

اشتراک گذاری

سازندگان کدهای تقلب بازی‌های Call of Duty به‌تازگی شرکت اکتیویژن را تهدید به عرضه رایگان این نرم‌افزار کرده‌اند.

انجین‌اونینگ، سازنده کدهای تقلب Call of Duty هفته گذشته و پس از محکوم شدن در دادگاه سوگند خورد که به این حکم واکنش نشان دهد. آن‌ها در چندین مرتبه شرکت اکتیویژن بلیزارد را تهدید کردند؛ از جمله اینکه نرم‌افزار تقلب خود را به‌طور رایگان در اختیار عموم قرار خواهند داد.

فعالیت‌های غیرقانونی انجین‌اونینگ باعث شد که دادگاه کالیفرنیا به نفع اکتیویژن بلیزارد رأی صادر کند و این شرکت موظف شود مبلغ ۱۵ میلیون دلار (شامل هزینه‌های حقوقی) را به اکتیویژن بپردازد. علاوه‌براین، دادگاه از انجین‌اونینگ خواسته است که هویت دامنه خود را به اکتیویژن تسلیم کند. این تصمیم واکنش فوری آن‌ها را در پی داشت.

انجین‌اونینگ متعهد شد که نرم‌افزار جدیدی برای دور زدن بیشتر Modern Warfare 3 و سیستم‌های ضد تقلب Warzone ایجاد کند. آن‌ها همچنین متعهد شدند که اگر اکتیویژن بلیزارد به مسیر فعلی خود ادامه دهد، یک سیستم تقلب رایگان را در اختیار عموم قرار خواهند داد.

در جدیدترین گزارش IGN آمده است که صاحبان انجین‌اونینگ با راه‌اندازی یک سری دامنه پشتیبان خود را برای حفظ جریان تجارت آماده کرده‌اند. Call of Duty سال‌ها است که با کلاهبرداران مشکل دارد و این وضعیت هر روز در حال بدتر شدن است. همان‌طور که سیستم‌های ضد تقلب پیشرفته‌تر می‌شوند، نرم‌افزارهایی که سازندگان تقلب ارائه می‌دهند نیز هوشمندتر خواهند شد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا انجین‌اونینگ موفق خواهد شد تا تهدیدات خود را علیه اکتیویژن بلیزارد عملی کند؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید  رد معامله اکتیویژن تاریک‌ترین روز مایکروسافت بعد از ۴ دهه حضور در بریتانیا

اخبار مرتبط