اولین کاراکتر فصل هشتم بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker در دسترس قرار گرفت

اشتراک گذاری

امروز آپدیت رایگان جدیدی برای بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker منتشر شد و شاهد اضافه شدن اولین شخصیت فصل هشتم هستیم.

سال ۲۰۱۸ بود که بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker در دسترس کاربران قرار گرفت تا بتواند یک تجربه مبارزه‌ای هیجان‌انگیز انیمه ناروتو و بروتو را دراختیار علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها قرار دهد. بااینکه بازی مشکلاتی در روز عرضه داشت، اما شرکت بندای نامکو و استودیو Soleil همچنان به پشتیبانی از آن پرداختند و حال شاهد حضور اولین کاراکتر از فصل هشتم Naruto to Boruto: Shinobi Striker هستیم.

در جریان تریلر منتشر شده از این بازی، شخصیت کاواکی با یک آپدیت رایگان به Naruto to Boruto: Shinobi Striker اضافه شده است. جدا از اضافه شدن شخصیت ذکر شده، بازیکنان می‌توانند نینجوتسو و آیتم‌های اصلی کاراکتر کاواکی را برای آواتار خود دراختیار بگیرند. از دیگر محتویات بسته الحاقی رایگان عرضه شده برای Naruto to Boruto: Shinobi Striker هم می‌توان‌به نینجوتسو تهاجمی Daikokuten: Shokatsu، تکنیک مخفی Karma Progression و تعدادی لباس و مدل مو برای آواتار بازیکن اشاره کرد.

البته که این تمامی محتویات درنظر گرفته شده برای کاربران نیست. بسته الحاقی Top Secret Training Set هم برای کاراکترهای سیزن پس هفتم بازی هم در دسترس قرار گرفته است. اگر بازیکنان یکی از Masterهایی را که در سیزن پس هفتم حضور داشتند، در اختیار داشته باشد، نینجوتسو و آیتم‌های مخصوصی را به‌دست می‌آورند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی کاراکتر کاواکی و سایر محتویات درنظر گرفته شده برای Naruto to Boruto: Shinobi Striker را در گیم طور تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  بررسی بازی Dead Island 2

دانلود از آپارات

اخبار مرتبط