اولین پوستر فیلم جدید کارگردان Ex Machina با نام Civil War منتشر شد

اشتراک گذاری

شرکت A24 اولین پوستر رسمی فیلم Civil War به کارگردانی الکس گارلند و با بازی کریستن دانست را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم به‌زودی منتشر خواهد شد.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs به‌تازگی فیلم Civil War را کارگردانی کرده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر این فیلم منتشر شده است. شرکت A24 اولین پوستر رسمی فیلم Civil War را منتشر کرد که در این پوستر شاهد مجسمه آزادی آمریکا هستیم که حالا به مکانی برای تیراندازها تبدیل شده است و شاهد وضعیتی جنگی هستیم. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

همچنین اولین تریلر فیلم Civil War طی هفته جاری پخش خواهد شد. الکس گارلند وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد، اما اکنون اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند.

کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق اعلام A24، فیلم جنگ داخلی در بهار سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌تری فعلا اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  اوضاع نابه‌سامان زندگی شخصی مایلز مورالز در کلیپ انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

اخبار مرتبط