اولین تیزر انیمیشن جدید والاس و گرومیت منتشر شد

اشتراک گذاری

نتفلیکس اولین تیزر و تصاویر رسمی انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl را منتشر کرده است که از بازگشت یک شخصیت محبوب خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر انیمیشن جدید والاس و گرومیت منتشر شد. نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه از انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl پرده برداشت که توسط استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن در دست ساخت است که پیش از این با نتفلیکس برای ساخت انیمیشن Robin Robin و انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets همکاری کرده بود.

در اولین تیزر انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl شاهد تایید بازگشت Feathers McGraw هستیم که دشمن قدیمی و محبوب والاس و گرومیت است. این تیزر حاوی تصاویر زیادی نیست و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نیک پارک و مرلین کراسینگهام، خالقان والاس و گرومیت به‌عنوان کارگردان در این انیمیشن استاپ موشن حضور دارند و مارک برتون فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. داستان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit روی اختراع جدید والاس تمرکز دارد که یک نوم هوشمند را اختراع می‌کند که ظاهرا توانایی تکامل دارد و ممکن است باعث نابودی زندگی آرام والاس و گرومیت شود. همچنین دو تصویر رسمی از انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

والاس و گرومیت در گاراژ در انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl

انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود. بن وایتهد، پیتر کی، لورن پتل، ریس شیراسمیت، دایان مورگان، آجوآ آندو، لنی هنری و ماز خان از جمله صداپیشگان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit هستند.

بیشتر بخوانید  آغاز ماجراجویی حماسی دریل دیکسون در کلیپ سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

اخبار مرتبط