اولین تصویر فیلم Knives Out 3 ظاهر متفاوت دنیل کریگ را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

نتفلیکس با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery با بازی دنیل کریگ خبر داده است.

نتفلیکس مدتی پیش از نام و سال پخش فیلم Knives Out 3 رونمایی کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم چاقوکشی وارد مراحل تولید شده است. رایان جانسون، کارگردان فیلم با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery خبر داده است که در این تصویر می‌توان ظاهر جدید دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک را مشاهده کرد که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

رایان جانسون، کارگردان هر دو قسمت فیلم Knives Out برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 بازگشته است. دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک، اندرو اسکات، جاش اوکانر، کیلی اسپینی، جرمی رنر، جاش برولین، گلن کلوز، کری واشینگتن، میلا کونیس، داریل مک کورمک و توماس هیدن چرچ از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بااین‌حال اطلاعاتی از نقش بازیگران جدید این قسمت منتشر نشده است.

پیش از این فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم موفق شد ضمن جلب نظر منتقدان بیش از ۳۱۲.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. بااین‌حال نتفلیکس حقوق دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی را با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و شاهد پخش فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس بودیم. این فیلم در اکران محدود خود توانست ۱۳ میلیون دلار در گیشه نیز فروش کند.

بیشتر بخوانید  اولین تصاویر فیلم Beetlejuice 2 مایکل کیتون و جنا اورتگا را نشان می‌دهد

فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. 

اخبار مرتبط