اولین تصاویر انیمه ترمیناتور نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

اشتراک گذاری

نتفلیکس اولین تصاویر رسمی انیمه Terminator Zero را منتشر و تاریخ پخش این انیمه را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر انیمه ترمیناتور منتشر شده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که انیمه Terminator Zero در تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین اولین تصاویر انیمه ترمیناتور صفر منتشر شده است که در آن شاهد نمایی از اتفاقات این انیمه هستیم که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

انیمه Terminator Zero با همکاری مشترک اسکای‌دنس و Production I.G، استودیو سازنده انیمه Ghost in the Shell وانیمه Psycho-Pass تولید شده است. ماتسون تاملین، نویسنده فیلم Project Power که از شبکه نتفلیکس منتشر شده بود، به‌همراه فیلم The Batman به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و شورانر در انیمه ترمیناتور حضور دارد. همچنین انیمه ترمیناتور صفر در ۸ قسمت تولید شده است.

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از انیمه Terminator Zero، در سال ۲۰۲۲ جنگی بین معدود بازماندگان انسانی و ارتش بی‌پایان ماشین‌ها درگرفته است. در سال ۱۹۹۷ هوش مصنوعی موسوم‌به اسکای‌نت به خودآگاهی دست یافت و جنگی علیه بشریت آغاز کرد. در این شرایط سربازی به سال ۱۹۹۷ فرستاده می‌شود تا با محافظت از دانشمندی با نام مالکوم لی سرنوشت بشریت را تغییر دهد. این دانشمند روی هوش مصنوعی جدیدی برای مقابله با حمله قریب‌الوقوع اسکای‌نت کار می‌کند که توسط قاتلی بی‌رحم شکار می‌شود. این حادثه سرنوشت سه فرزند مالکوم را برای همیشه تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید  بازیگر یکی از نقش‌های کلیدی فیلم سوپرمن مشخص شد

اخبار مرتبط