اولین تریلر گیم‌ پلی Metroid Prime 4: Beyond پخش شد

اولین تریلر گیم‌ پلی Metroid Prime 4: Beyond پخش شد

اشتراک گذاری

شرکت نینتندو همراه‌با اعلام سال عرضه بازی Metroid Prime 4: Beyond، از اولین تریلر گیم‌پلی آن رونمایی کرد.

از زمانی‌که شرکت نینتندو شروع دوباره توسعه مجموعه Metroid Prime را تایید کرد، طرفداران منتظر دریافت جزئیات بیشتری درباره نسخه بعدی بودند. حالا شرکت نینتندو اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Metroid Prime 4: Beyond را به اشتراک گذاشته است. همچنین این شرکت اعلام کرد بازی در سال ۲۰۲۵ روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

در تریلر گیم‌پلی Metroid Prime 4: Beyond می‌توانیم مرکز تحقیقاتی کنفدراسیون کهکشانی را ببینیم که مورد حمله غارتگران فضایی قرار گرفته است و Samus Aran، شکارچی جایزه‌بگیر کهکشانی باید به آن نفوذ کند. زاویه دید و سیستم هدف‌گیری که سری Metroid Prime به آن معروف است، در بازی آینده باز می‌گردند. همچنین قابلیت Morph Ball به Samus کمک می‌کند تبدیل به یک توپ آهنین شود و از مسیرهای خاصی عبور کند.

در ادامه تریلر می‌توانیم نگاهی به محیط‌های زیبا و فضاهای باز سرسبز بازی داشته باشیم. بااینکه اطلاعات بیشتری از جهان بازی در اختیار نداریم اما می‌تواند فهمید ساموس در ماجراجویی آینده خود وارد مناطقی کاملا جدیدی خواهد شد.

بااینکه نینتندو بازی Metroid Prime 4: Beyond را برای عرضه روی کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرده است، اما می‌توان انتظار داشت برای کنسول آینده این شرکت هم عرضه شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند جانشین نینتندو سوییچ تا پایان مارس ۲۰۲۵ معرفی می‌شود و احتمالا در همان سال به بازار عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات 

بیشتر بخوانید  علاقه خالق Gears of War به ریمستر شدن Unreal

اخبار مرتبط