اولین تریلر گیم‌پلی Alien: Rogue Incursion را تماشا کنید

اولین تریلر گیم‌پلی Alien: Rogue Incursion را تماشا کنید

اشتراک گذاری

اولین تریلر گیم‌پلی بازی Alien: Rogue Incursion در رویداد State of Play 2024 به نمایش درآمد که در انتهای این مطلب می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

ممکن است جای خالی Alien: Isolation Creative Assembly را پر نکند، اما Alien: Rogue Incursion Survios قرار است در تابستان ۲۰۲۴ لحظات ترسناکی را برایمان رقم بزند. اولین تریلر گیم‌پلی این بازی در رویداد State of Play 2024 به نمایش درآمد که در انتهای این مطلب می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

اگرچه این پروژه در حال پیشرفت است و نماینده محصول نهایی نیست، اما تمام اصول یک تجربه بیگانه مثل محیط‌های صنعتی علمی-تخیلی، فیس‌هاگرهایی که به آرامی از تخم‌ها بیرون می‌آیند، زنومورفی که روی دیوارها می‌خزد و غیره را در خود جای داده است. بازیکن نیز برای تمام مأموریت‌هایی که باید انجام دهد، تنها یک تفنگ خواهد داشت.

با وجود شباهت‌هایی که با آثار قدیمی‌تر Alien دارد، داستان این بازی کاملاً اورجینال خواهد بود و دارای زنومورف‌هایی است که به طرز وحشتناکی مدبر هستند. ابتدا اعلام شده بود که Alien: Rogue Incursion برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های واقعیت مجازی در حال توسعه است؛ اما در تریلری که دیشب به نمایش درآمد، شاهد واقعیت متفاوتی هستیم.

دانلود از آپارات

شرکت‌های Survios و 20th Century Games تایید نکرده‌اند که آیا نسخه‌ کنسولی این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد یا خیر. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تأخیر بازی RoboCop: Rogue City تا سپتامبر ۲۰۲۳

اخبار مرتبط