اولین تریلر فیلم Venom 3 آخرین ماجراجویی تام هاردی و ونوم را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

سونی پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Venom: The Last Dance با بازی تام هاردی را منتشر کرده که حاوی تصاویر زیادی است.

مقاله‌ مرتبط:

  • بهترین فیلم های ۲۰۲۴ که منتظرشان هستیم | از ارباب حلقه ها تا مگالوپلیس

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم ونوم ۳ منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Venom: The Last Dance را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد پخش بخش زیادی اتفاقات فیلم هستیم. در طول تریلر ونوم و ادی براک در حال شکار افراد خلافکار هستند، اما در ادامه مورد تعقیب ارتش قرار می‌گیرند تا از قدرت آن‌ها برای تهدیدهای احتمالی استفاده کنند. سپس در طول تریلر فیلم Venom 3 شاهد سقوط سیمبیوت‌ها و موجودات بیشتر از دنیای ونوم به سمت زمین هستیم که باعث می‌شود تا شاهد آخرین مأموریت ونوم و ادی براک باشیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، سونی اولین پوستر رسمی فیلم Venom: The Last Dance را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل، چیویتل اجیوفور، استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان، ریس ایفانز، آلانا اوباک، کلارک باکو، کریستو فرناندس و پگی لو در نقش خانم چن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: The Last Dance حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Venom: The Last Dance را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

بیشتر بخوانید  بازگشت سوکونا در پوستر و تیزر جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد. این دو فیلم در مجموع بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

فیلم Venom: The Last Dance قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تایخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست.

اخبار مرتبط