اولین تریلر فصل چهارم سریال The Boys؛ بازگشت هوملندر و بیلی بوچر

اشتراک گذاری

آمازون در جریان CCXP اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال The Boys را منتشر کرده است که در آن شاهد دو دستگی بین مردم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال The Boys منتشر شده است. در جریان پنل آمازون در CCXP، اولین تیزر تریلر فصل جدید سریال پسران منتشر شد که در آن شاهد اتفاقات پس از پایان فصل سوم سریال The Boys تا رویارویی هولمندر و بیلی بوچر هستیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که هوملندر حالا هویت واقعی خود را پذیرفته و بدون مخفی کردن آن در بین عموم ظاهر می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال The Boys را ازطریق یوتیوب آمازون تماشا کنید.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

فصل چهارم سریال The Boys در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد. مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم سریال پسران نیز در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین سریال Gen V برای فصل دوم تمدید شده است و یک اسپین‌آف دیگر از سریال پسران در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر مکزیکو سیتی در مکزیک جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  جاناتان میجرز از دنیای سینمایی مارول اخراج شد

اخبار مرتبط