اولین تریلر فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ شروع نبردهای خونین تارگرین‌ها

اشتراک گذاری

شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon را منتشر کرده است که در آن شاهد نبرد خونین میان خاندان تارگرین هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شده است. در جریان CCXP شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon را منتشر کرد که در طول آن شاهد اتفاقات پس از حوادث فصل اول هستیم و حالا خاندان تارگرین قرار است وارد یک جنگ داخلی برای تصاحب تاج و تخت و گرفتن انتقام از یکدیگر شوند. اولین تریلر فصل دوم نوید نبردهای حماسی و بزرگ به‌همراه حضور انواع اژدها را می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کیران بیو، تام بنت، وینسنت رگان و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

فصل دوم سریال House of the Dragon در ۸ قسمت تولید شده است که گفته می‌شود بخشی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ به فصل سوم سریال خاندان اژدها منتقل شده است و این سریال احتمالا در آینده نزدیک برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. همچنین احتمال ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon هم وجود دارد. اتفاقات این سریال که براساس داستان Fire & Blood تولید شده، ۲۰۰ سال پیش از حوادث سریال بازی تاج و تخت جریان دارد.

بیشتر بخوانید  عبور فروش انیمیشن Across the Spider-Verse از مرز نیم میلیارد دلار

انتظار می‌رود فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO و سرویس استریم مکس پخش شود.

اخبار مرتبط