اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Arcane از مبارزه خواهران با یکدیگر خبر می‌دهد

اشتراک گذاری

نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر جذاب و هیجان‌انگیز اعلام کرد که انیمیشن Arcane در فصل دوم به پایان خواهد رسید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم انیمیشن آرکین منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر فصل دوم انیمیشن Arcane را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل دوم هستیم که حالا دنیای انیمیشن آماده یک جنگ بزرگ و سرنوشت‌ساز می‌شود. در طول آن Vi قرار است با جینکس، خواهر خود مواجه شود و با یکدیگر مبارزه کنند. همچنین در پایان تریلر تایید شد که فصل دوم انیمیشن آرکین قرار است فصل پایانی آن باشد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم انیمیشن Arcane در ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان یا آذر ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما زمان‌بندی دقیق‌تری اعلام نشده است. هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس، کیتی لیانگ در نقش کیتلین، رید شنون در نقش اکو، الن توماس در نقش آمبسا و کوین آلخاندرو در نقش جیس تالیس از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم انیمیشن آرکین برای صداپیشگی حضور دارند. البته رایت گیمز وعده داد که در آینده اقتباس‌های بیشتری از دنیای بازی League of Legends ساخته خواهد شد.

فصل اول انیمیشن Arcane در ۹ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche که در پاریس قرار دارد، در همکاری با رایت گیمز وظیفه‌ی تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشت و قابل انتظار است که ساخت فصل دوم را نیز بر عهده بگیرد. اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf’s Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشت. همچنین وظیفه‌ی ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین در اصل روی دوش کریستین لینکه و الکس یی بوده است.

بیشتر بخوانید  حضور کارگردان فیلم Green Knight در سریال جدید جنگ ستارگان

اخبار مرتبط