اولین تریلر سریال The Gentlemen بازگشت به دنیای خلافکاری را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری

نتفلیکس اولین تیزر تریلر سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت به دنیای جذاب گای ریچی هستیم.

مقاله‌ مرتبط:

  • نقد فیلم The Gentlemen

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال آقایان منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین تیزر تریلر سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این سریال هستیم. در طول تریلر با شخصیت‌های سریال و همچنین دنیای زیر زمینی خلافکاران بیشتر آشنا می‌شویم که شاهد تکرار لحن و کمدی فیلم The Gentlemen نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال The Gentlemen داستان ادی هالستد را دنبال می‌کند.او ملک بزرگ پدرش را به ارث می‌برد و متوجه می‌شود که در آن یک مزرعه بزرگ علف و امپراطوری میکی پیرسون افسانه‌ای قرار دارد. آیا او سربازی است که قدرت دنیای جرم و جنایت بریتانیا و کنترل کل عملیات را به‌دست بگیرد؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول در سریال آقایان بازگشته است.

تئو جیمز در نقش ادی هالستد، وینی جونز ، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافیناویچ، مایکل وو، شنل کرسول، مکس بیسلی، جاسمین، بلک‌بورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال آقایان در ۸ قسمت تولید شده است که در ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند امسال یا فروردین ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌تری اکنون اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  کیومرث پوراحمد در ۷۴ سالگی درگذشت

اخبار مرتبط