اولین تریلر سریال Knuckles ماجراجویی ناکلز و سونیک را نشان می‌دهد | اعلام تاریخ پخش

اشتراک گذاری

پارامونت پلاس اولین تریلر سریال Knuckles را منتشر کرده است که در پایان تاریخ پخش این سریال از دنیای سونیک مشخص و اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال ناکلز منتشر شده است. پارامونت پلاس امروز اولین تریلر سریال Knuckles را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد ماجراجویی جدید ناکلز هستیم که در طول آن با سونیک و تیلز نیز قرار است در این ماجراجویی ناکلز را همراهی کنند. در این سریال لایو اکشن ناکلز قرار است به ویپل برای تبدیل شدن به یک مبارز کمک کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین سریال Knuckles که در ۶ قسمت تولید شده است، در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر سریال Knuckles نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

ادریس البا برای صداپیشگی شخصیت ناکلز، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، آدام پالی در نقش وید ویپل، تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، روری مک‌کان، ادی پترسن، جولین بارت، اسکات مسکادی ملقب به کید کادی، کری الویس، استاکرد چنینگ، کریستوفر لوید، پل شیر، راب هیوبل و الی تیلور از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Knuckles حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جان ویتینگتون، نویسنده فیلم Sonic the Hedgehog 2 به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال ناکلز حضور دارد. جف فاولر، کارگردان هر دو قسمت فیلم Sonic the Hedgehog وظیفه کارگردانی قسمت اول یا پایلوت (آزمایشی) سریال ناکلز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر فاولر، جورما تاکونی با سابقه کارگردانی فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping وظیفه کارگردانی یک قسمت از سریال Knuckles را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید  پوستر جدید انیمه Blue Box دو شخصیت اصلی داستان را نشان می‌دهد.

همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

اخبار مرتبط