اولین تریلر بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Shadows رونمایی کرد و جزئیات بیشتری از نسخه‌های مختلف آن را در اختیار طرفدارها قرار داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت با پخش یک تریلر سینمایی جدید به‌صورت کامل و رسمی از بازی Assassin’s Creed Shadows رونمایی کرده است. این بازی در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. بازیکن‌ها اکنون می‌توانند اساسینز کرید شدوز را پیش خرید کنند تا به مأموریت اضافی Thrown to the Dogs دسترسی پیدا کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Assassin’s Creed Shadows در اواخر دوره سنگوکو ژاپن جریان دارد و به ماجراهای نائوئه، یک شینوبی از ولایت ایگا می‌پردازد که روستای محل سکونتش با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی نامدار آفریقایی یکی از نیروهای مسئول این حمله است. نائوئه به‌جای گرفتن انتقام تصمیم می‌گیرد تا با یاسوکه متحد شود تا مسیر دیگری را در پیش بگیرد. نائوئه به یک قاتل تبدیل می‌شود و آن‌ها با هم به‌عنوان سایه‌هایی کار می‌کنند که در خدمت نور هستند.

بازیکن‌ها می‌توانند یکی از سه نسخه استاندارد، Gold و Ultimate بازی Assassin’s Creed Shadows را خریداری کنند. نسخه استاندارد با برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود؛ درحالی‌که نسخه طلایی با قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود و محتوی بازی پایه، سیزن پس (شامل دو بسته الحاقی و یک مأموریت اضافی) و سه روز دسترسی زودتر به بازی است. نسخه آلتیمیت ۱۲۹.۹۹ دلاری نیز درکنار تمام محتویات نسخه طلایی شامل Ultimate Pack می‌شود.

بیشتر بخوانید  قابلیت استریم بازی در دیسکورد به کنسول ایکس باکس اضافه شد

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی