اولین تریلر انیمیشن موانا ۲ دیزنی رکوردشکنی کرد

اشتراک گذاری

با اعلام دیزنی، اولین تریلر انیمیشن Moana 2 رکورد بیشترین میزان تماشا یک تریلر دیزنی یا پیکسار در اولین روز انتشار را شکسته است.

هفته گذشته اولین تریلر انیمیشن موانا ۲ منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر توانسته است رکوردشکنی کند. والت دیزنی اعلام کرد که اولین تریلر انیمیشن Moana 2 بیش از هر تریلر دیگری از استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی یا پیکسار در ۲۴ ساعت اول پخش تماشا شده و رکوردشکنی کرده است. اولین تریلر انیمیشن موانا ۲ بیش از ۱۷۸ میلیون بار در اولین روز پخش تماشا شده است.

در یک مقایسه با آثا پیکسار و دیزنی، اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 بیش از ۱۵۷ میلیون بار، اولین تریلر انیمیشن Frozen 2 بیش از ۱۱۶ میلیون بار و اولین تریلر انیمیشن Incredibles 2 بیش از ۱۱۳ میلیون بار تماشا شده بودند. همچنین اولین تریلر انیمیشن Moana 2 قرار است پیش از نمایش انیمیشن Inside Out 2 در سالن‌های سینما نمایش داده شود که پیش‌بینی می‌شود دنباله انیمیشن Inside Out افتتاحیه‌ای در حدود ۸۰ تا ۸۵ میلیون دلار را تجربه کند که خبر خوبی برای آثار دیزنی و پیکسار است.

انیمیشن Moana 2 ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیر معمول یک سفر دریایی جدید را آغاز می‌کند. موانا پس از اینکه با پیامی غیر منتظره از اجداد راه‌یاب خود مواجه می‌شود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند تا با ماجراجویی جدیدی مواجه شود که پیش از این آن را تجربه نکرده است.

بیشتر بخوانید  مشخص شدن تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy 3

دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن موانا، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Encanto را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را بر عهده گرفته است. آلیئی کراوالیو در نقش موانا، دواین جانسون در نقش مائووی، تمورا موریسون، نیکول شرزینگر و آلن تودیک از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در در انیمیشن Moana 2 حضور دارند.

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. همچنین انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط