انیمیشن Minecraft برای نتفلیکس تایید شد

اشتراک گذاری

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه از انیمیشن Minecraft پرده برداشت که در آن قرار است شاهد شخصیت‌های جدیدی باشیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت اقتباس جدیدی از مجموعه بازی ماینکرفت تایید شده است. نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه انیمیشن Minecraft را معرفی کرد که در همکاری با مایکروسافت و موجانگ در دست ساخت است. اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست، اما نتفلیکس تایید کرد که انیمیشن ماینکرفت قرار است داستانی اورجینال با شخصیت‌های جدید و تازه در دنیای بازی Minecraft را روایت کند و در ادامه می‌توانید تیزر بامزه معرفی این انیمیشن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Minecraft یک انیمیشن CG است که توسط استودیو کانادایی WildBrain که سابقه ساخت انیمیشن Sonic Prime را در کارنامه خود دارد، با همکاری بخش انیمیشن نتفلیکس و استودیو سوئدی موجانگ ساخته می‌شود. بازی Minecraft توسط استودیو موجانگ تولید و در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار عرضه شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است و سالیانه ۱۴۰ میلیون بازیکن فعال به شکل ماهیانه به تجربه بازی می‌پردازند.

نتفلیکس در طول سال‌های اخیر اقتباس‌های انیمیشنی متعددی براساس مجموعه‌های بازی تولید کرده است که از جمله شاخص‌ترین آن‌ می‌توان به انیمیشن Castlevania، انیمیشن Castlevania: Nocturne، انیمیشن Arcane، انیمیشن Dota: Dragon’s Blood، انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix، انیمیشن Tomb Raider و انیمه Cyberpunk: Edgerunners اشاره کرد. همچنین نتفلیکس در حال ساخت انیمیشن Devil May Cry و همچنین انیمیشن و فیلم لایو اکشن Gears of War است.

همچنین طرفداران ماینکرفت می‌توانند منتظر فیلم لایو اکشن این مجموعه نیز باشند. فیلم Minecraft در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. جیسون موموآ، جک بلک در نقش استیو، دانیل بروکس در نقش داون، سباستین یوجین هانسن در نقش هنری، اما مایرز، جنیفر کولیج، کیت مک‌کینون و جامین کلمنت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ماینکرفت حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید  ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Moana توسط دیزنی و دواین جانسون

اخبار مرتبط