انیمیشن سریالی جدید Black Panther معرفی شد

اشتراک گذاری

مارول استودیو از معرفی انیمیشنی براساس دنیای پلنگ سیاه برای پخش از دیزنی پلاس تا تغییر نام انیمیشن مرد عنکبوتی خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدیدی از دنیای فیلم Black Panther در دست ساخت است. مارول استودیو به‌صورت رسمی انیمیشن Eyes of Wakanda را معرفی کرده است که این اثر، یک انیمیشن سریالی است که تمرکز آن روی گذشته جنگجویانی از واکاندا خواهد بود که چگونه فلز خطرناک وایبرنیوم را از سراسر جهان بازیابی کردند. این انیمیشن در طول برنامه ویژه پخش دو قسمت اول فصل دوم انیمیشن ?What If معرفی شده است و در طول آن بخش انیمیشن مارول یک تریلر کوتاه هم از پخش کرد.

البته اولین تریلر انیمیشن Eyes of Wakanda هنوز به شکل آنلاین پخش نشده است، اما تایید شد که این انیمیشن در سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. درکنار آن بار دیگر تایید شد که در سال ۲۰۲۴ می‌توانیم منتظر انیمیشن X-Men ’97 باشیم و همچنین انیمیشن Spider-Man: Freshman Year به Your Friendly Neighborhood Spider-Man تغییر نام پیدا کرده است که انیمیشن جدید مرد عنکبوتی هم در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Eyes of Wakanda، درطول تاریخ واکاندا جنگجویان شجاع وظیفه داشتند تا به سراسر جهان سفر و فلز وایبرنیوم را جمع‌آوری کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها براساس گفته کسانی که تریلر آن را تماشا کرده‌اند، این انیمیشن آرت استایل متفاوتی نسبت به انیمیشن ?What If خواهد داشت. در هر حال نمایش جدید انیمیشن Your Friendly Neighborhood Spider-Man و انیمیشن X-Men ’97 مورد توجه افراد حاضر قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید  تلاش گروه دزدان دریایی کلاه حصیری برای یافتن گنج نهایی در نخستین تیزر سریال لایو-اکشن One Piece

پخش فصل دوم انیمیشن What If که در ۹ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و قسمت‌های بعدی آن روزانه از این سرویس استریم پخش می‌شوند. همچنین دو قسمت اول فصل دوم انیمیشن ?What If با واکنش بسیار مثبتی مواجه شده است.

اخبار مرتبط