انیمیشن درون و بیرون ۲ احتمالا بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را ثبت می‌کند

اشتراک گذاری

انیمیشن Inside Out 2 طبق پیش‌بینی‌ها احتمالا بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ در منطقه آمریکای شمالی را ثبت خواهد کرد.

ددلاین به نقل از منابع خود اعلام کرد انیمیشن Inside Out 2 احتمالا بهترین افتتاحیه در گیشه آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۴ را تجربه می‌کند. طبق این گزارش این انیمیشن موردانتظار موفق خواهد شد فیلم Dune 2 با افتتاحیه ۸۲.۵ میلیون دلار و فیلم Godzilla x Kong: The New Empire با افتتاحیه ۸۰ میلیون دلار را با افتتاحیه‌ای حدودا ۸۵ میلیون دلاری شکست دهد. Inside Out 2 در آخر هفته منتهی به روز جهانی پدر در روزهای ۱۴ تا ۱۶ ژوئن (۲۵ تا ۲۷ خرداد) افتتاحیه خود را آغاز خواهد کرد.

انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ افتتاحیه‌ ۹۰.۴ میلیون دلاری را گذرانده بود. این بازگشتی بزرگ برای استودیو پیکسار خواهد بود که پیش از این در تابستان سال قبل با انیمیشن Elemental فروش کمتر از حد انتظار ۲۹.۶ میلیون دلاری در افتتاحیه داشت و در سال ۲۰۲۲ هم با انیمیشن Lightyear عملکرد ۵۰.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکا به ثبت رسانده بود و حالا به‌نظر می‌رسد پس از چند سال عملکردهای ناامیدکننده، ناکامی‌های دیزنی و پیکسار در انیمیشن‌هایشان به سرانجامی خوش می‌رسد.

سال ۲۰۲۴ به احتمال زیاد برای دیزنی به‌یادماندنی خواهد شد چراکه آن‌ها در حال ثبت فروشی بسیار خوب با فیلم Kingdom of the Planet of the Apes هستند و کمتر از دو ماه بعد فیلم ددپول و ولورین را اکران خواهند کرد که از هم‌اکنون رکوردشکنی‌های خود را آغاز کرده است.

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش انزجار، مایا هاک در نقش اضطراب، ایو ادبیری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکویب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از صداپیشه‌های Inside Out 2 به‌شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید  حضور دوست رایان رینولدز در فیلم Deadpool and Wolverine تایید شد

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out برعهده داشت. انیمیشن‌های آینده پیکسار هم مدتی است که معرفی شده‌اند و بر همین اساس انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۵) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۶) اکران خواهند شد.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان گیم طور به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط