انتشار Gears of War برای PS5 در دست بررسی است

انتشار Gears of War برای PS5 در دست بررسی است

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال بررسی امکان عرضه مجموعه بازی‌های Gears of War برای پلی استیشن 5 است.

مایکروسافت در چند روز اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. گزارش‌های اخیر حاکی از این بودند که مایکروسافت قصد انتشار تعدادی از آثار انحصاری ایکس باکس مثل بازی Starfield، بازی Indiana Jones and the Great Circle و بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را برای کنسول پلی استیشن 5 دارد. اکنون به‌نظر می‌رسد که انتشار مجموعه بازی‌های Gears of War نیز برای پلی استیشن 5 در دست بررسی است.

جف گراب در آخرین اپیزود Game Mess Mornings گفت از فردی شنیده است که عرضه مجموعه بازی‌های Gears of War روی پلی استیشن 5 قطعا در حال بررسی است. او اعلام کرد که این خبر حقیقت دارد که مایکروسافت می‌خواهد تا پایان ماه فوریه برنامه خود را برای انتشار بازی‌های انحصاری خود روی پلی استیشن 5 معرفی کند.

بازی Gears 5 آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های Gears of War، بود که در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شد. گفته می‌شود که نسخه ششم این مجموعه در حال توسعه است و نسبت‌به بازی‌های قبلی ساختار بازتری خواهد داشت. همچنین شایعه شده است که مایکروسافت در نظر دارد تا به‌زودی از کالکشن ریمستر این مجموعه رونمایی کند که شامل نسخه ریمستر بازی‌های قبلی می‌شود.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید بازی The First Berserker: Khazan با محوریت مبارزات خونین

اخبار مرتبط