انتشار دو تریلر جدید از بازی Prince of Persia: The Lost Crown

اشتراک گذاری

در جریان مراسم یوبیسافت، یک تریلر انیمیشنی و یک تریلر گیم‌پلی از بازی Prince of Persia: The Lost Crown نمایش داده شد.

در مراسم یوبیسافت فوروارد، این شرکت دو تریلر جدید برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown نمایش داد. تریلر اول یک تریلر انیمیشنی از این ویدئوگیم است که شخصیت اصلی را در حال مبارزه با دشمنان و اهریمن‌های غول‌پیکر نشان می‌دهد. همچنین در همین تریلر تاریخ عرضه بازی هم مشخص شد.

لینک دانلود از آپارات

تریلر دوم گیم‌پلی جذاب بازی Prince of Persia: The Lost Crown را به‌معرض نمایش می‌کشد. در این گیم‌پلی امکان مداخله در زمان واضح است و علاوه‌بر تاثیر این قابلیت در مبارزات بازی، پازل‌های متنوعی هم با این المان ساخته شده است تا تنوع مناسبی داشته باشد. با چنین نمایش‌هایی، بازگشت شاهزاده پارسی جذاب‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

لینک دانلود از آپارات

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، آمازون لونا و پی‌سی از طریق فروشگاه اپیک و فروشگاه یوبیسافت عرضه خواهد شد. همچنین مشترکین سرویس یوبیسافت پلاس زودتر از موعد به این شاهزاده پارسی جدید دسترسی خواهند داشت.

آی پینز، حامی پوشش زنده گیم طور از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.

بیشتر بخوانید  تریلر Mortal Kombat 1 مبارزات هوملندر را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط