انتشار تصاویر جدید سریال Secret Invasion تا مشخص شدن نقش امیلیا کلارک

اشتراک گذاری

مجله ونتی‌فر تصاویر جدیدی از سریال Secret Invasion را منتشر کرده است که در اطلاعات منتشر شده از نقش امیلیا کلارک رونمایی شده است.

طبق اطلاعات ثبت شده در دیزنی پلاس، پخش سریال Secret Invasion احتمالا از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) آغاز خواهد شد، اما هنوز به شکل رسمی این تاریخ تایید نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال تهاجم مخفی منتشر شده است. مجله ونتی‌فر در شماره جدید خود تصاویر جدیدی از سریال آینده دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت نیک فیوری و ماریا هیل تا حضور شخصیت‌های جدید مثل امیلیا کلارک و الیویا کلمن هستیم که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ملاقات امیلیا کلارک با بن مندلسون در سریال Secret Invasion

همچنین ونتی‌فر اطلاعات جدیدی از سریال Secret Invasion را منتشر کرده است که در آن مشخص شد امیلیا کلارک نقش G’iah، دختر تالوس را در این سریال بر عهده دارد. کینگلزی بن-ادیر نقش گراویک، رهبر یک گروه افراط گرایان اسکرال و رادیکال را بر عهده دارد که به منابعی برای ادامه زنده ماندن نیاز دارند. او در ابتدا بی‌سروصدا و مخفیانه کار خود را پیش می‌برد و در صورت نیاز زور را چاشنی کار می‌کند.

در هر حال اطلاعات خیلی زیادی از نقش الیویا کلمن در دسترس نیست، اما جکسون می‌گوید او از عوامل MI6 در سایه است و او شخصیتی خونسرد دارد که در بازی در شخصیت خود لذت می‌برد. طبق اطلاعات منتشر شده، اسکرال‌ها به قول خود وفا کرده‌اند و در حال همکاری با سازمان‌های مختلف بدون اینکه هویت خود را فاش کنند، هستند. اما گروهی از آن‌ها به‌دنبال یک خانه برای زندگی هستند و می‌خواهند با ظاهر خود به زندگی ادامه دهند و نمی‌خواهند در خانه‌ و ظاهر انسان‌ها به زندگی بپردازند.

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، مارتین فریمن در نقش اورت راس، دان چیدل در نقش وار ماشین، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل برداستریت به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور دارد. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده داشته‌اند.

اخبار مرتبط