انتشار تریلر لایو اکشن بازی Starfield

اشتراک گذاری

مایکروسافت و بتسدا در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ تریلر لایو اکشن بازی Starfield را منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان افتتاحیه گیمزکام، نمایش جدیدی از بازی استارفیلد منتشر شده است. مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ با پخش موسیقی از بازی جدید بتسدا اثر اینون زور آغاز شد و سپس شاهد پخش تریلر لایو اکشن بازی Starfield بودیم که در طول این تریلر شاهد ماجراجویی در دنیای بازی هستیم. تریلرهای لایو اکشن همیشه بخشی از رسم بازی‌های بتسدا بوده‌اند و طرفداران بالاخره شاهد پخش تریلر لایو اکشن بازی استارفیلد هستند که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ادامه برنامه شاهد حضور تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield بودیم که در مورد بازی و تاثیر همه‌گیری کووید-۱۹ و تاثیر آن روی ساخت بازی گفت و در طول آن شاهد پخش تصاویری از بخش افتتاحیه بازی بودیم. در پایان هاوارد طرفداران را به ماجراجویی در دنیای بازی استارفیلد دعوت کرد.

بازی Starfield در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین کاربران گیم پس روی کامپیوتر و ایکس باکس در همان روز عرضه می‌توانند استارفیلد را به رایگان تجربه کنند. همچنین کاربران نسخه پرمیوم بازی هم از تاریخ ۱۰ شهریور می‌توانند بازی استارفیلد را چند روز زودتر تجربه کنند.

آی پینز، حامی پوشش زنده گیم طور از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.

بیشتر بخوانید  تریلر No Rest for the Wicked مبارزه با باس بازی را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط