انتشار تریلر جدید بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy با محوریت شخصیت زویا

اشتراک گذاری

استودیو فروزن‌بایت تریلر جدیدی از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy با محوریت زویای دزد پخش کرده است.

به‌تازگی استودیو فروزن‌بایت یک تریلر جدید از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy برای معرفی یکی از کاراکترهای بازی پخش کرده است. این تریلر روی شخصیت زویای دزد متمرکز است که یک Entrepreneur به شمار می‌آید، بسیار سریع جابه‌جا می‌شود و با تیروکمانش می‌تواند از فواصل دور به اهداف شلیک کند. در ادامه تریلر این شخصیت را مشاهده کنید.

لینک دانلود از آپارات

طناب به زویا اجازه می‌دهد تا از قلاب‌ها تاب بخورد و اشیا را بکشد؛ چه پلتفرم باشد و چه قفسه کتاب. او می‌تواند یک زیپ‌لاین ایجاد کند تا همراهان روی آن راه بروند. با اینکه کمان او برای مبارزه با دشمنان هوایی مناسب است، اما وی می‌تواند از تیرهای عنصری هم استفاده کند؛ برای کارهای مختلف همچون ایجاد یک سکوی یخی برای عبور از آب دارای برق یا شعله‌ور کردن مشعل‌ها.

با خاصیت کمانه‌ور شدن، تیرهای زویا می‌توانند از روی سطح‌ها بجهند تا به دیگر سطوح برسند. او می‌تواند با جاخالی دادن از بین دشمنان، یک بمب چسبنده به آن‌ها وصل کند. لازم‌به‌ذکر است بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy در روز ۹ شهریور (۳۱ اوت) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ۱۰ تا بهترین بازی ماشین و موتور آفلاین / آنلاین رایگان برای کامپیوتر

اخبار مرتبط

کامپیوتر

توسعه بازی Life by You لغو شد

توسعه بازی Life by You که قرار بود رقیبی برای The Sims باشد، به‌طور رسمی متوقف شده است. شرکت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که بازی