امیلی بلانت به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ می‌پیوندد؟

اشتراک گذاری

رسانه ددلاین گزارش داد که امیلی بلانت مذاکرات اولیه برای نقش‌آفرینی در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ را آغاز کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که امیلی بلانت مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ است. این بازیگر نامزد جایزه اسکار هنوز برای بازی در این فیلم شرکت‌های یونیورسال و امبلین به توافق نرسیده است، اما رسانه ددلاین از شروع «مذاکرات اولیه» خبر می‌دهد. امیلی بلانت در صورت امضای قرارداد یکی از دو نقش اصلی فیلم را ایفا خواهد کرد؛ هرچند درحال‌حاضر هیچ اطلاعات دیگری از سایر بازیگرها در دست نیست.

امیلی بلانت در سال ۲۰۲۳ به‌خاطر بازی در فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) به کارگردانی کریستوفر نولان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن ۹۶امین دوره اسکار شد. این هنرپیشه بریتانیایی اخیرا در فیلم The Fall Guy (فال گای) به کارگردانی دیوید لیچ دیده شد که ماجراهای یک بدل‌کار با بازی رایان گاسلینگ را دنبال می‌کند. امیلی بلانت در فیلم The Smashing Machine (ماشین کوبنده) شرکت A24 نیز با دواین جانسون همبازی خواهد بود.

فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ توسط یونیورسال پیکچرز ساخته می‌شود و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱۵ مه ۲۰۲۶) روی پرده سینما می‌رود. هنوز نام و موضوع این فیلم مشخص نیست، اما گزارش‌های قبلی به کار استیون اسپیلبرگ روی فیلم جدیدی با محوریت بشقاب پرنده اشاره داشتند. دیوید کپ، نویسنده فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین)  فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر در می‌آورد.

بیشتر بخوانید  نامزدهای جوایز فیلم بفتا 2023 معرفی شدند؛ پیشتازی Oppenheimer

اخبار مرتبط