الکترونیک آرتس برنامه ویژه‌ای برای سال جاری دارد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

الکترونیک آرتس تا پایان سال مالی ۲۰۲۴ دو بازی جدید را منتشر خواهد کرد که احتمالا یکی از آن‌ها Dragon Age: Dreadwolf خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتس با رونمایی از برنامه انتشار محصولات خود، از عرضه دو بازی جدید تا پیش از تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۴ (۳۱ مارس ۲۰۲۵) خبر داد. یکی از این آثار پروژه‌ای است که الکترونیک آرتس به‌عنوان شریک در آن همکاری دارد و در سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۴ (بازه زمانی ۱ ژانویه ۲۰۲۵ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵)  منتشر خواهد شد.

بازی دوم بازه انتشار مشخصی ندارد، اما گفته می‌شود که نسخه جدیدی از یک آی‌پی متعلق به الکترونیک آرتس خواهد بود. جف گراب از رسانه جاینت بمب اعلام کرد که پروژه دوم بازی Dragon Age: Dreadwolf است که احتمالا در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. در تابستان ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار منتشر خواهد شد.

علاوه‌براین شرکت EA چند پروژه ورزشی ازجمله بازی F1 24، بازی EA Sports College Football 25، بازی EA Sports Madden NFL 25، بازی EA Sports FC 25 و بازی EA Sports NHL 25 را در برنامه انتشار دارد.

بیشتر بخوانید  عبور فروش بازی Street Fighter 6 از ۲ میلیون نسخه

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان