افزایش تعداد بازیکنان نسخه ایکس باکس بازی Starfield پس از انتشار آپدیت اخیر آن

اشتراک گذاری

به لطف انتشار آپدیت اخیر بازی Starfield، تعداد بازیکنان نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس این اثر ۷۲ درصد بیشتر شده است.

جای تعجب ندارد که بازی Starfield در چند ماه اخیر بازیکنان زیادی جذب نکرده است؛ زیرا نزدیک یک سال از انتشار این بازی تک‌نفره می‌گذرد. اما اکنون و پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی آن، تعداد بازیکنان این بازی نقش‌آفرینی فضانوردی افزایش یافته است.

در ماه جاری میلادی (مِه) بود که شرکت بتسدا آپدیت رایگانی برای استارفیلد عرضه کرد که شامل چندین بهبود و ویژگی موردانتظار می‌شد؛ ازجمله قابلیت انتخاب نرخ فریم روی ایکس باکس، نقشه‌های شهری درون بازی و گزینه‌های جدید برای ساختن فضاپیما. همانطور که تصور می‌شد، این آپدیت بازیکنان زیادی را دوباره مجذوب آن کرده است.

رسانه True Achievements در گزارشی براساس داده‌های ردیابی تعامل بازیکنان مدعی شده است تعداد بازیکنان نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس Starfield بعداز عرضه آپدیت اخیر ۷۲ درصد افزایش داشته است.

شرکت بتسدا چندین به‌روزرسانی دیگر برای استارفیلد در نظر گرفته است. به‌جز آپدیت‌های رایگان منظم که یکی از آنها شامل وسیله نقلیه زمینی برای بازی می‌شود، قرار است Shattered Steel، اولین بسته الحاقی آن هم در پاییز سال جاری انتشار یابد. طبق شایعات این DLC در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ آیا Starfield را پس از آپدیت مورد نظر تجربه کرده‌اید؟

بیشتر بخوانید  سیستم مورد نیاز Black Myth: Wukong اعلام شد؛ نیاز به ۱۳۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

اخبار مرتبط